![]() |
Kauwe klauwe
Ik heb kauwe klauwe, wat was het koud vanmorgen.
Toch maar de wollen wanten en de wollen onderbroek met lange pijpen uit de kast gaan halen. |
lange pijpen
kheb dat ook graag :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze morgen reed er in Aalst nog eentje in T-shirt en short op de fiets, dat was ook voor mij van 't goeie teveel....8O |
Citaat:
Heb je de hele dag 10.000 ijzeren pijpe staon buige Kom je thuis, is je wijf pleitte Ken je met je kauwe klauwe Zelf de kachel aan staan douwe |
Citaat:
Wordt weer tijd voor een echte Elfstedentocht! |
Ik dacht: 'nu komt'ie met Spaan&Vermeegen aanzetten'. Pfew :mrgreen:
|
Hier was t ook behoorlijk koud vanochtend, kindjes met dikke jas, handschoenen, muts, sjaal, papa ook sjaal en dikke jas, en dan papa en de oudste de kinderwagen met de jongste duwen, dolle pret en je vergeet de kou :D
Er zat ook een guur windje brrr. En toch liepen er nog schooltieners met korte broeken, en halfblauwe benen, of met enkel een truitje aan, met de kin in de col, en de handjes in de mouwen, en te trappelen van t ene been op het andere om warm te blijven. Zelfs iemand met een shirt en een linen vestje aan met drie knopen, dat kon maar dicht tot onder de boezem. En morgen wss allemaal ziek. |
dit is zo'n weer voor heerlijk Hollandsche Gezelligheid!
Dat mis ik hier wel, die grote Sinterklaas feesten, gevulde speculaas, pepernoten, knusjes en met de hele fumilie. |
Citaat:
Dat is al een tijdje geleden zeker? Misschien moeten jullie die tocht in de zomer, al lopend of met de fiets (zwemmen zal wat ver zijn), eens organiseren? |
Citaat:
Geef mij maar Tedje van Es! ![]() |
Of nee, liever nog F. Jacobse. Koot en Bie zijn het dichtste bij Den Haag dat ik geweest ben :P
![]() |
Citaat:
De Opel haalde Friesland niet eens... ![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou wel van koude ochtenden
soms loop ik recht uit mijn bed, in mijn onderbroek, buiten om het poortje te openen zodat de hond kan gaan pissen als je dat doet bij temperaturen onder het vriespunt ben je ineens wakker het is eventjes afzien maar het is geweldig! |
Lange Wapper :D bedankt! wat een verwennerij!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be