Levertraan |
2 juni 2005 20:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Wie bang is voor immigratie en denkt dat dat de "zelfmoord van Europa" betekent moet eens naar de VS of Canada kijken..
|
Je vergeet nog Australië, Johan.. Toevallig allemaal landen die quasi compleet door Europese migranten zijn opgebouwd en bewoond. Het verbaast me dan ook dat je dat andere multi-etnisch land, namelijk Brazilië schromelijk vergeet..
Mij zul je dus niet horen zeggen dat migratie onnatuurlijk is en dat ieder volk in zijn eigen land moet blijven. Migratie heeft er toe bijgedragen dat Europese waarden thans de wereld domineren. Van Canada tot Florida tot in Australië. Leve de Europese allochtoon!8)
En, aangezien u een dynamische, jonge, intelligente persoonlijkheid bent zult u waarschijnlijk ook domme veralgemeningen verafschuwen. Zo�*ls de veralgemening dat �*lle migranten per definitie een verrijking zijn voor een maatschappij. Dat er geen verschil is tussen de maatschappelijke inbreng van een joodse immigrant in het Amerika van de jaren 40, en die van een Mexicaanse lageloonarbeider.
De immigratie van 3e wereldmigranten naar Europa heeft vooral als doel gehad lage-loonjobs in te vullen, en hélemaal niet om bepaalde gebieden die door een laag geboortecijfer dreigden te ontvolken, te bévolken. Als u werkelijk zo intelligent en onverschrokken bent zult u dit toch niet ontkennen..? Of weerleg het mij.
Citaat:
Als Canada niet zo koud was, was ik al lang weg.
|
Dan kan ik u, zoals ik reeds vermeldde, Brazilië aanraden of Cuba.. Een lekker, multi-etnisch, totalitair regime. Zon verzekerd! Of Zuid-Afrika, dat is ook heel apart.
Citaat:
Neen, neen, beste Levertraan, maak je geen illusies, het is het nihilistische VB-rancune kamp dat gescleroseerd, bang, vermoeid en dom is!
|
Het VB spant qua bekrompenheid inderdaad de kroon. En het is dan ook een schande dat iemand die het huidige perverse immigratiebeleid in vraag stelt geen enkele niet-populistische partij heeft om zijn stem aan te geven.
|