Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zelfverminking een vorm van aandacht vragen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96794)

duveltje382 23 oktober 2007 13:40

Zelfverminking een vorm van aandacht vragen?

Ik kreeg gisteren een raar bericht op mijn MSN,de vraag werd gesteld of ik geen zin had om samen aan zelfverminking te doen
Deze vraag heeft me weer heel de nacht wakker gehouden,ik zit nu wel heel erg in de nesten,maar zelfverminking?
Is het een vorm van aandacht vragen of wat?

-=EXCALIBUR=- 23 oktober 2007 13:45

Klopt, dat is een manier van aandacht vragen. Alleen vraag ik me wel af hoe jullie het gaan opnemen als blijkt dat de aandacht die volgt door die zelfverminking niet gelijk verdeeld is. :lol:

forumspook 23 oktober 2007 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3017388)
Ik kreeg gisteren een raar bericht op mijn MSN,de vraag werd gesteld of ik geen zin had om samen aan zelfverminking te doen
Deze vraag heeft me weer heel de nacht wakker gehouden,ik zit nu wel heel erg in de nesten,maar zelfverminking?
Is het een vorm van aandacht vragen of wat?

En ? Wat hebt u geantwoord ? Bent u tot daden overgegaan? W�*t hebt u juist afgeknipt/gekapt/gesneden ?

duveltje382 23 oktober 2007 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3017401)
Klopt, dat is een manier van aandacht vragen. Alleen vraag ik me wel af hoe jullie het gaan opnemen als blijkt dat de aandacht die volgt door die zelfverminking niet gelijk verdeeld is. :lol:

Hé leg eens uit AUB,ben nog niet goed wakker vandaag,beteffende persoon mag gerust zijn,ik noem geen namen;-)

Anna List 23 oktober 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3017401)

competition ! :lol:

duveltje382 23 oktober 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3017410)
En ? Wat hebt u geantwoord ? Bent u tot daden overgegaan? W�*t hebt u juist afgeknipt/gekapt/gesneden ?

Persoonlijk kan ik er niet zo mee lachen,ik vind het bijzonder erg voor deze persoon omdat het iemand bijzonder is

Anna List 23 oktober 2007 13:57

k zou er eens op googlen ... je zal dan wel wat info vinden zeker ?

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:01

het is spanning afreageren die er normaal gezien bij ons dmv communicatie uitkomt maar dit niet kan wegens een geblokkeerd overdrukventiel

Anna List 23 oktober 2007 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3017447)
het is communicatie die eruit moet maar er niet uit kan wegens een geblokkeerd overdrukventiel

en daarom is Google nu wereldberoemd, en jij niet zie, King ;-)

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3017450)
en daarom is Google nu wereldberoemd, en jij niet zie, King ;-)

idd en vandaar dat ze er allemaal mee blijven sukkelen ook he 8-)

duveltje382 23 oktober 2007 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3017447)
het is communicatie die eruit moet maar er niet uit kan wegens een geblokkeerd overdrukventiel

Idd de oorzaak aanpakken is soms heel belangrijk,het dient echter juist te gebeuren denk ik ..

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:07

als men iets heel verkeerds heeft gedaan ( of denkt of vindt dat te hebben gedaan ) en men kan dat niet uiten - tja

dan blijft men ermee zitten en gaat zichzelf meer en meer haten en raakt begraven onder schuldgevoelens - tot in het extreme toe

duveltje382 23 oktober 2007 14:09

Soms is de uitlokking veel erger dan de daad zelf ...

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3017471)
Soms is de uitlokking veel erger dan de daad zelf ...

soms is het een kwestie van stoppen met oordelen over jezelf of een ander om van schuldgevoelens af te geraken. Veel mensen blijken zich ten lange leste voor niks schuldig te voelen. En na de "bevrijding" is alles slechts een misverstand gebleken ;-) :-D .

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:13

neem nu de armen waarom mutuleren die zichzelf zo door zich wereldwijd zo massaal te laten uitbuiten ?

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:14

wat denken ze misdaan te hebben eigenlijk dat ze menen zo de kaas van hun boterham te moeten laten halen ?

duveltje382 23 oktober 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 3017478)
soms is het een kwestie van stoppen met oordelen over jezelf of een ander om van schuldgevoelens af te geraken. Veel mensen blijken zich ten lange leste voor niks schuldig te voelen. En na de "bevrijding" is alles slechts een misverstand gebleken ;-) :-D .

Tja,dat U denkt voor andere is mij wel bekent hoor,mss beter eens NIET meer doen hé ;-)

-=EXCALIBUR=- 23 oktober 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3017413)
Hé leg eens uit AUB,ben nog niet goed wakker vandaag,beteffende persoon mag gerust zijn,ik noem geen namen;-)

Wel, stel dat jullie na de zelfverminking vaststellen dat jij meer aandacht krijgt dan de andere zelfverminker dan kan het zijn dat die andere jou gaat trakteren op een extra verminking. Bijgevolg is er dan geen sprake meer van zelfverminking maar verminking van een ander persoon. Het wordt nog complexer als blijkt dat een van jullie beiden schizofreen is... dan pas is het hek van de dam.

duveltje382 23 oktober 2007 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3017485)
Wel, stel dat jullie na de zelfverminking vaststellen dat jij meer aandacht krijgt dan de andere zelfverminker dan kan het zijn dat die andere jou gaat trakteren op een extra verminking. Bijgevolg is er dan geen sprake meer van zelfverminking maar verminking van een ander persoon. Het wordt nog complexer als blijkt dat een van jullie beiden schizofreen is... dan pas is het hek van de dam.

Jullie,ik zeker niet hoor ;-)

King of beggars and fleas 23 oktober 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3017484)
Tja,dat U denkt voor andere is mij wel bekent hoor,mss beter eens NIET meer doen hé ;-)

dus jij denkt in mijn plaats te weten dat ik in andere mensen hun plaats denk ? :-D

nee beste duveltje - schuldgevoel en zelfverminking is door toedoen vd kerk vooral bij de laagste klassen helaas iets dat er heel diep inzit ( en dus niet alleen bij de verzender van die berichten op jouw msn ) - komt door 2000 jaar verheerlijking van het kruis - zijnde symbool van het lijden.

en t wordt tijd dat voor veel armen en arbeiders de middeleeuwen in hun koppeke ook eens eindigen - zwier dat kruis nu maar eindelijk eens weg dus :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be