![]() |
Poezie
Auteur: BFA (ere wie ere toekomt) op FFI
Ik zie niks, waar is het licht Alles zwart voor mijn gezicht Oh, ach ja, wat ben ik dom Ik heb mijn burka andersom. |
OAllah, niet lachen met die bende grappige mensen eh!
|
Een ding kan ik afleiden over Allah van zijn volgelingen:
die man heeft geen gevoel voor humor. |
:lol:
|
:rofl: hehehe, hohohoho, hahaha :rofl: heh, hehe *snif*
|
Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont, en eten voert, zal nooit haar naam vermeld zien. Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert, ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee. Toch goed dat er een God is. |
hier poesie poesie poesie
jazeker |
Jazeker
De Hyphoteker! |
Ik zie niks, waar is het licht
Alles zwart voor mijn gezicht Ach ja, mijn ogen zijn dicht een verkeerd woord aan mijn man gericht... |
Kleed je uit.
Buig je hoofd. Kijk me aan als ik je met een natte dweil in het gezicht sla. Je denkt dat je een prinses bent een prins zal je komen halen maar alle prinsen op paarden die jou komen halen zullen zijn als ik. |
Onze kassiers op de wegen beroofd
Aan ouden van dagen op kaarslichte dag Hun beursje met spaargeld ontrukt Onze roomblanke dochters onteerd Waarheen mijn vaderland O Nederland ontwaak Gooi al dat zwarte tuig eruit Ons land voor ons Op naar de Blanke Macht! Gerard Reve |
trut, van koken ken je geen bal
wat jij mij net gaf, dat is zwijn varkensvlees is niet halal en wat nu komt is pijn |
ik ben een vlaams rechts wijf
ik lees 't parochieblad en het pallieterke maar stiekem geil ik op een naakt negerlijf want die hebben zo'n groot pieterke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees trouwens nooit het parochieblad. Nooit gelezen zelfs. |
Citaat:
|
Linkselingen kunnen circe niet krijgen.
|
Citaat:
|
Hoog tijd dat er een speciale draad word opgestart zenne ... Een separééke ...8-)
't zou nogal volk trekken denk ik ....:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be