![]() |
mijn stoutste droom: republiek Groot-Vlaanderen
![]() Een stoute droom, niet? 8-) Groot-Vlaanderen bevat: - Zeeuws-Vlaanderen - Frans-Vlaanderen - Brussel - Komen-Waasten, Moeskroen, Orroir, Vloesberg, Elzele, Lessen, Edingen, Borgworm, Waterloo, Bierbeek, Sippenaeken - En ook de Jekervallei en omstreken voor onze corridor naar Voeren :twisted: |
pas maar op dat je mama hier niet achter komt!
|
:lol:
Allez, this hier koetjes & kalfjes he |
Citaat:
|
En een Groot-Nederland?
|
Maak je geen zorgen voor Sippenaeken, dat dorpje is inmiddels door Nederlanders overgenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben
Eerst Limburger Geweest |
Citaat:
Alhoewel, er zijn veel Zuid-Nederlanders (Zeeuwen, Ned-Limburgers, Brabanders) die niet zo verzot zijn op de Randstelingen. Er zijn wel degelijk Zuid-Nederlanders die liever bij Vlaanderen zouden willen horen. Ene die ik ken (een Noord-Brabander dan nog!) zei eens: de grote Rivieren zijn de juiste scheidingslijnen tussen de Noord en Zuid. |
Citaat:
|
Mijn oom uit Sint-Janskappel zal tevreden zijn! :-D :-D :-D
|
Citaat:
:cheer:Vlaanderen :cheer: |
Mijn stoute droom is als we de VS zouden kunnen overhalen om zich bij Vlaanderen aan te sluiten.
Btw die kaart is gewoon van Vlaanderen, zou leuker zijn geweest als het van Groot-Vlaanderen was...(of is da nie het huidige vlaanderen?:oops: ) edit: Ahnee toch niet, frans vlaanderen en al zitten daarbij, oops...:-) |
Citaat:
Nu ja nog niet zo groot, misschien we eens vragen aan de Noord-Brabanders en Nederlandse Limburgers of ze zo wel zo blij zijn binnen Nederland? :twisted: |
Citaat:
http://home.planet.nl/~poel1952/afstammingdoc.htm |
Citaat:
|
|
Citaat:
De grote rivieren zijn de juiste scheidingslijn tussen Noord en Zuid :lol: (en dat zegt nota bene een Noord-Brabander die ik ken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be