![]() |
Wat vind jij altijd saaie discussie onderwerpen?
Als de discussie in een groep mensen of met je collega of wie dan ook, misschien op TV, naar een bepaald onderwerp evolueert en je wilt geeuwen, weglopen, naar de wc, of gewoon van onderwerp veranderen... you know.
Eén onderwerp waar ik nooit over wil praten omdat ik het zo ontzettend saai vind: - Drugs. Echt bijna altijd. Of het nu gaat om spannende effecten ervan, de politiek omtrent, de criminaliteit er omheen, studies erover: ik vind het saaie zooi. Het zegt me niks, het stresst me niet eens. Gewoon, NIKS. Ik ga liever praten over brood ofzo. Welke onderwerpen vinden andere mensen spannend, controversieel, en vind jij Heel Erg Vervelend? |
sport.
|
PC's (hardware, software,...)
in die draden vind ge amper een bericht van mij |
Dat gezeur over Rita Verdonk en Geert Wilders!
|
Sport is saai en computers zijn ook saai.
Maar bij sport komt er ten minste nog eens een streaker op het veld. En voor mijn PC heb ik hier heel wat hulp gekregen vanwege technische ellende, en die hulp was niét saai. Ik vind drugs echt ontzettend saai. Niemand heeft er ooit iets zinnigs over te zeggen, want als ze ze nemen zijn ze altijd te leplazurus stoned, en daarna alleen maar blut of ziek. *geeuw* Vroeger vond ik dat onderwerp wél spannend, enfin dat dacht ik. Rebels, geheim, enz. Nu niks meer. Wie heeft er nog meer iets saais? |
de vakantiebestemming van volgend jaar, of vorig jaar. Wat kan het mij schelen dat ge een domme toerist zijt.
|
Derk II - LOL. Ik vind Rita en Geert beide wel interessant, maar je wordt er idd mee doodgegooid. Waarom zetten ze niet Theo en Thea in de plaats af en toe.
|
Sociale zekerheid, immigranten, staatshervormingen.
Da's een begin. |
Flip dat is ook héél erg saai. Planning our trip. :roll:
Met boot of vliegtuig? Hotel drie sterren? *geeuw* |
- Paris Hilton
- sport, en dan vooral als er kernwoorden als "racing" of "club" of "Museeuw" in te detecteren zijn -mode - reality tv |
C2C-enquetes 8-)
|
evilbu: ja !! of dat mensen achteraf gaan lullen over Idool, of Broedertje Big, en dat ze het grappig vinden dat ze eigenlijk saai en dom doen!
Zo slaapverwekkend! En dan die Museeuw, en die andere, die je ook om de haverklap hoorde (ik heb hem gelukkig uit mijn geheugen gewist want je hoort hem toch over vijf minuten weer)! |
vlaamse onafhankelijkheid
|
Hefje, over immigranten wordt wel veel geluld (en weinig gedaan), zo veel dat je er niet goéd van wordt, inderdaad.
Regeringloosheid begint ook flink saai te worden. Ik dacht dat dat anarchie betekende, maar néé hoor, het is alleen nog veel saaier. |
draden over saaie onderwerpen zijn ook vrij saai ;-):-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij "Godsdienst en levensovertuiging" zult ge mij ook niet veel zien :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be