![]() |
De Amerikanen gaan Europa beschermen tegen moslim terreur !!!
Citaat:
Gelukkig dat we Bush nog hebben ivm moslim terreur.In zulke zaken moet je heel snel reageren en zeker niet bij de pakken blijven zitten. Als het van de Europese leiders zou afhangen,zou er van beveiliging helemaal niks van in huis komen,met alle gevolgen vandien :? Dank u wel Bush :clapping: |
Amerikaans imperialisme in Oost-Europa zal toch tegenstand krijgen na verloop van tijd. Dat ziet men ook in Zuid-Amerika, dergelijke grove militaire inmenging gebeurt nooit ongestraft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bouw alvast ne schuilkelder, want nu Amerika weer op oorlogspad is voel ik mij toch niet meer veilig. Dat grut blijft maar uitdagen. Dat blijft maar imaginaire dreigingen verzinnen, zodat ze nog waar worden ook. Ongelooflijk.
Maar nu ik er aan denk: wij hebben in onzen hof nog nen atoomschuilkelder! Van toen de Amerikanen ons kwamen lastigvallen met hun kernraketten. We hebben dit al eens meegemaakt. Amerika bestrijdt het goede, en wij krijgen het kwade in onzen hof. |
Citaat:
De volgende keer dat je uzelf een griepinenting inspuit, moet je de shots met "heroine" op links laten liggen. |
Citaat:
Hij wil gewoon zijn militairen in Europa kunnen houden en heeft daar een nieuwe reden voor nodig. Nu de USSR en het warschaupact weg zijn, heeft hij geen enkel reden om zijn militairen in Europa te houden en europa nog langer te bezetten, dus moet hij voor een nieuw gevaar zorgen dat hem redenen geeft om zijn militairen hier te houden en Europa te blijven bezetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo een rakettenschild zou Europa zélf moeten oprichten, inplaats van te wachten dat Bush daar mee op de proppen komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het raketschild is opgericht door zgn. "Cold Warriors" zodat deze aan zichzelf kunnen bewijzen dat ze nog nuttig zijn. Het biedt geen bescherming tegen iets of iemand.
Misschien een per ongeluk gelanceerde Russische raket. En C2C verkondigt weer n-degraadsonzin. |
Neen, Amerika, bedankt, maar ik heb toch liever dat Europa zelf voor zijn verdediging zorgt.
|
Citaat:
Ze zitten heel de dag te relativeren als geweld al dan niet moreel verantwoord is. |
Citaat:
|
Europa zou nog nauwer moeten samenwerken met de VS. Maar tegelijk zou ze zich veel agressiever en zelfbewuster moeten opstellen, kwestie van een tegengewicht te kunnen bieden tegen de VS en zichzelf in een betere onderhandelingspositie te wringen
|
Citaat:
Amerika heeft dat sinds 1950 al minstens tien keer gedaan, om de vijf jaar. Het is ook het enige land dat ooit effectief kernbommen op onschuldige burgers heeft gedropt. Bovendien heeft het al eens een miljoen Iraniërs vermoord, dus Iran mag zich wel wat verdedigen in de toekomst. Amerika heeft miljoenen moorden op zijn geweten. Iran nul. Geen enkel rationeel mens kan anders dan concluderen dat Amerika de vijand van het leven en de vrede is, en dat Iran tot nog toe geen vlieg heeft kwaadgedaan. Wie die eenvoudige waarheid niet aankan of wil verzwijgen, kan niet deelnemen aan dit soort debat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be