![]() |
Hondendraadje
|
Wow, die twee zijn prachtig! :clapping: :thumbsup:
|
Lief éh !
Tjah, ik heb onze Snuffel rondlopen. Ik zal straks eens zien dat ik een recentere foto van haar kan posten, het is een echt schatje, alleen zo verschrikkelijk aanhankelijk, dat ik er bijna 2x per dag (minstens eigenlijk) men nek over breek. |
Ik stel aan u voor, Brickx 1 jaar en 2 maanden, en Zarah 5 maanden.
:-D Brickx is een Berner senne X Golden retriever en Zarah een Shih Tzu. Beide groeten ze u allen ;-) ![]() |
Hondjes zijn lief! Mijn hondje heette ook Roxy, maar is nu dood :(
|
Citaat:
En niet terug nieuw hondje in huis gehaald ? Of zie je het niet meer zitten ? |
Citaat:
|
Ik heb geen hond, wel een te gekke kat.
Wel zou ik een hondje willen, in de stad enzo is dat misschien niet zo leuk, maar ik vind die King Charles Spaniels zo gaaf! ![]() |
Citaat:
Oei, hoe oud was Roxy? Geen fotootje? Als het al een tijdje geleden is zou ik toch overwegen om een ander te nemen hoor... Ik zou niet meer zonder kunnen leven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kleine lijkt mij zo een ideale om de auto mee te wassen.... |
Citaat:
|
Citaat:
zo heb ik er ene! zo goed als juist dezelfde als op de foto, maar die op de foto heeft precies een beetje een lodderoog van kleur is-ie nagenoeg identiek leuk beestje, al is-ie bij temperaturen onder de 5 graden nog amper buiten te krijgen. ligt nu opgerold in zijne nest te ruften, als-ie seffens na een uurtje eens opstaat stinkt heel de keuken... kopen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Vind je een hondje op een appartement ok? Ik weet het niet.. plus mijn kat is al 20, en fantastisch fit en stoer, maar ik weet niet of hij er nog een hond bij kan verdragen... Ben wel gék op die beestjes, wat een poepies! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
wil je 'm echt verkopen, jouw hondje? :shock:
|
:lol: spinnen rauw! niet eens met een sausje? en dan als jachthondje tussen de konijnen; wat een leuk sjlemieltje joh.
psssst: how much? :) |
tuurlijk verkoop ik 'em niet
ik heb nog nooit een hond verkocht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be