![]() |
Turkse jongeren betogen vandaag in Brussel
Politie paraat voor betoging in Schaarbeek
wo 24/10/07 - De lokale politie van Brussel Noord heeft zich talrijk opgesteld op het Liedtsplein in Schaarbeek. Ze doen dat omdat Turkse jongeren er zouden betogen. De Turkse jongeren zouden de oproep hebben verspreid via sms en een website. .................................................. ..................... Benieuwd of ook zij franstalige flikken op de kop zullen krijgen en de matrak,met uitspraken als....smerigen... |
En waarom betogen ze?
Krijgen ze niet genoeg aparte vlees, of aparte lessen? Oh, of eisen ze dat onze vrouwen gesluierd zijn? Oei, heb ik je gekwetst? Sorry, je kan natuurlijk ook betogen, die van jullie zullen ze wel niet verbieden. |
Citaat:
|
Als ze die flikken uit het hoerenkot krijgen denk ik wel dat we veilig zitten in Brussel...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=96855 |
ik denk eerlijkgezegd dat het risico op rellen bij deze betoging toch wel groter is als bij de anti-islambetoging van een paar weken geleden.
Twee maten, twee gewicht, het is nog maar eens aangetoond. |
ik hoop dat deze betoging rustig verlopen is...
als er geen uitlokkingen komen vanuit extreem rechtse kant bv zal dat wel gelukt zijn, zou het imago van onze allochtonen toch wat omhoog voeren... Laten we hopen |
Citaat:
Ze voelden zich onbegrepen of ze werden geprovoceerd... |
Citaat:
|
Citaat:
Politieuitlokking is ook een reëel geweld (maar dit is op nog wel meer betogingen het geval) |
Als al die anargisten uit de buurt blijven zal het wel rustig blijven denk ik ...
|
Citaat:
|
In sommige straten in mijn gemeente hangen er deze week ook vrij veel Turkse vlaggen buiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Georgische vlag zou ongeveer hetzelfde effect oogsten, trouwens ook de Koerdische vlag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Kijk eens aan, ook een verboden betoging in Brussel en de politie stond erbij en keek erna !!! Hallo, THIELEMANS !!! Moet je nu ook niet keihard optreden en de mensen de grond inslaan ? En iets in mij zegt mij dat die betogende racisten niet zo vreedzaam zullen zijn als de betogers van 11/9. Belachelijk land, ik word er echt misselijk van. |
Met hoeveel waren ze eigenlijk??
|
Citaat:
Citaat:
Ga je nu wel als een blije de politie steunen of blijf je gewoonweg koppig volhouden in je eigen wereldje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be