![]() |
T-interim schendt discriminatieverbod
Citaat:
Ik stel voor dat T-interim als geste van goede wil onmiddellijk een allochtone vervanger voor Flahaut levert. |
misschien kan iedere Vlaamse ondernemer interims aanvragen bij T-interim. Zou een mooie erkenning zijn
|
Tja ik begrijp dat interimbureau wel, ze kunnen die migranten gewoon niet verkocht krijgen aan hun klanten.
|
Citaat:
zijde daar zeker van?:-o |
Die krijgen die wel verkocht.
Eens ze binnen zijn word de baas de klant:-P |
Sluiten die boel Frank!
Alle die witte op straat zetten! Dat is goed voor de werkloosheidscijfers: krikken de witten wat meer op! |
Citaat:
Inderdaad, dat men hen een boete geeft, mij niet gelaten, racisme is onaanvaardbaar. Maar het kantoor sluiten, alstublieft zeg: nog wat meer werklozen bij. |
Citaat:
Als de rotte appels gewoon eens verwijderd zouden worden zouden werkgevers waarschijnlijk sneller allochtonen aannemen, wat positief is voor de allochtonen die het wel goed menen. |
Klant is koning ?
|
Ik zou VDB zijn opmerking correct vinden, moest de moslim na 3 Interimjobs op het vliegtuig terug naar Kaboul gestuurd worden.
De lege vluchten kunnen ze gebruiken om onze soldaten te repatrieren. |
Citaat:
|
T- interim was oorspronkelijk van de VDAB.
Sinds enkele jaren een Privaat NV van gemaakt. Denk door protest van de interimkantoren die het oneerlijke concurrentie vonden. Maar dezelfde mensen werken er nog natuurlijk. Hebben jaaaarenlange ervaring in arbeidsbemiddeling.:twisted: |
Naar T-interim en MailProf wordt met de vinger gewezen. Enkel omdat zij het aandurfden de waarheid te vertellen. Precies alsof de concurrentie niet ingaat op de wensen van de klant, de bedrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een noodkreet komende van de bedrijfsleiders. Bestempeld als grof racisme door de "regering", Youssef De Witte and Co. |
Citaat:
Begin met het afschaffen van de racismewetgeving en beoordeel iederen persoon voor wat hij/zij waard is ! |
Citaat:
Je hebt natuurlijk altijd een paar verzuurden hé...kan gebeuren! |
Citaat:
Het probleem zijn de klanten van de werkgevers, niet de werkgevers. Die werkgever weet wel beter. |
Citaat:
di is karikaturaal ik weet het maar wees gerust bedrijfsleiders schuwen algemeen geen buitenlandse werkkrachten! Wel in tegendeel! |
Zo was er een werkgever die een werknemer zocht, en ging te rade bij een instantie.
Die instantie had iemand ter beschikking en stelde hem voor. Achmed En Nog Wat. Antwoord: Nee meneer. Al 8 maal geprobeerd met die mannekes...geen negende. Einde verhaal. ---------------------- Normaal zou die instantie onmiddellijk het CVGK moeten verwittigen? Jaja...tareireboem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be