Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Steun VB - oproep aan Turken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96897)

sn00py 25 oktober 2007 09:10

Steun VB - oproep aan Turken

Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

Het Vlaams Belang zal jullie dankbaar zijn!!!

m vr gr
Sn00py

Starkan 25 oktober 2007 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3021801)
Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

m vr gr
Sn00py

Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?

Herr Oberst 25 oktober 2007 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3021807)

Ja, ook het Vlaams Belang houdt zich dagelijks bezig met Waalse café's kort en klein te slaan in de straten van Ankara.

De Garde 25 oktober 2007 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3021819)
Ja, ook het Vlaams Belang houdt zich dagelijks bezig met Waalse café's kort en klein te slaan in de straten van Ankara.

Leffe-cafés?

van exaerde herman 25 oktober 2007 09:44

Citaat:

deze vergelijking is ferm overdreven.er zijn geen VB'ers in turkije.

Starkan 25 oktober 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman (Bericht 3021870)
deze vergelijking is ferm overdreven.er zijn geen VB'ers in turkije.

Beweer ik ook niet. Met evenknie spreek ik over de ideologische evenknie. Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren. De rellen in Brussel zijn te danken aan extreem rechtse nationalistische Turken, die tegen de Marxisten van de PKK protesteren...

Nu ja opportunistisch als het VB is, zullen zij het wel zo kunnen invullen dat zij degenen zijn die extreem rechtse groeperingen bestrijden... Natuurlijk.

sn00py 25 oktober 2007 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3021891)
Beweer ik ook niet. Met evenknie spreek ik over de ideologische evenknie. Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren. De rellen in Brussel zijn te danken aan extreem rechtse nationalistische Turken, die tegen de Marxisten van de PKK protesteren...

Nu ja opportunistisch als het VB is, zullen zij het wel zo kunnen invullen dat zij degenen zijn die extreem rechtse groeperingen bestrijden... Natuurlijk.

zouden die gastjes van 14-25 jaar eigenlijk beseffen waarover het gaat? Ze zijn gewoon blij eens een aanleiding te hebben om de boel op stelten te zetten...

Tegen racisme en discriminatie moeten ze niet meer protesteren. Niemand waagt het nog zich daaraan te vergrijpen. Dus vervelen die "jongeren" zich en zijn ze maar w�*t blij als ze ginder(!!!!) een reden zien om hier de boel kort en klein te slaan.

Dus, lieve jongeren, doe zo voort, steek maar wat wagens in de fik en ronsel zo verder stemmen voor het VB. Een dikke merci!

santos 25 oktober 2007 10:21

aanzetten tot geweld is strafbaar :)
En ondanks alle rellen in Parijs heeft Le Pin toch niet echt kunnen winnen hé.
Iedere mens met een beetje gezond verstand weet dat het om een minderheid gaat.

Kortaf 25 oktober 2007 10:34

Citaat:

Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren.

Los van elke politieke voorkeur: snap jij dat écht niet?

sn00py 25 oktober 2007 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 3021944)

Dat is juist, het gaat om een minderheid, maar wel eentje die het leven van een meerderheid op bepaalde momenten knap lastig maakt. Het zal jouw winkel maar zijn, of jouw wagen,...
Wat mij het meeste stoort, is dat de politie niet durfde ingrijpen de eerste keer (op bezoek bij de Armeniër) om de boel niet te laten escaleren. Als het toch maar zo een minderheid is, waarom hebben de flikken dan zo een schrik?
Voor mij mogen ze er meteen in schieten. Zonder waarschuwing en zonder compassie!!!

Starkan 25 oktober 2007 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf (Bericht 3021980)
Los van elke politieke voorkeur: snap jij dat écht niet?

Niet met redelijke argumenten.
Als mensen hierdoor op het VB gaan stemmen, zou dat moeten zijn omdat ze ideologisch op een gelijkaardige lijn staan en dus zouden mensen er op stemmen omdat ze de rellen goedkeuren.

Maar waarschijnlijk wordt het enkel gereduceerd tot een "Vreemdelingen voeren weer rellen discours en alleen de alpha partij -VB- kan hier een oplossing tegen bieden". Te lezen in het volgende partijkrantje en de GVA ;)

Herr Oberst 25 oktober 2007 10:46

Citaat:

U snapt het niet echt, hé. U kan evengoed beweren dat het VB Belgicistische nationalisten zou steunen, omdat die tot dezelfde ideologische strekking zouden behoren (quod non). Wat gisteren gebeurd is, dat is het béste bewijs dat het VB gelijk heeft: massa-immigratie leidt tot vervreemding en een fundamentele opdeling van de samenleving, met rellen als deze tot gevolg. Ik heb geen direct probleem met Turkse nationalisten, IN TURKIJE. Maar voor een internationalist als u is dat natuurlijk onbegrijpelijk.

Ik geef u overigens het beleefde advies om het verschil tussen volksnationalisme en staatsnationalisme eens op te zoeken.

Jan van den Berghe 25 oktober 2007 10:47

Citaat:

Misschien eerst even iets lezen over de Grijze Wolven, beste vriend.

Jan van den Berghe 25 oktober 2007 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 3021944)

Blijkbaar vergeet u dat Sarkozy nu eenmaal zelf sprak over een harde repressie van het "janhagel". Hij sprak toen gevleugelde woorden die bij heel velen kwaad bloed zetten.

Derk de Tweede 25 oktober 2007 10:49

Citaat:

Lieve Turkse vrienden,

m vr gr
Sn00py

Burgemeester Jean Demannez treedt wel heel erg slap op.
Wat zou hij doen als het auttochtone jongeren waren geweest die een Turkse muziekwinkel vernielden.
Voor de rest, ik heb toch liever met Turken te maken dan die met die andere groep.

sn00py 25 oktober 2007 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3022025)
Burgemeester Jean Demannez treedt wel heel erg slap op.
Wat zou hij doen als het auttochtone jongeren waren geweest die een Turkse muziekwinkel vernielden.
Voor de rest, ik heb toch liever met Turken te maken dan die met die andere groep.

hoh ja, hoewel ik eens met een brandende sigaret bewerkt geweest ben door een Turk. Lang geleden, weliswaar, maar toch. Van Marokkanen daarentegen kan ik persoonlijk niet klagen: degene waarmee ik samengewerkt heb, waren normale gasten die zich ook normaal gedroegen. Daarom ook is het zo jammer dat een minderheid eigenlijk ongestraft de boel kan verzieken voor IEDEREEN!
cfr Amsterdam: Bilal en de gevolgen.

Kay_ 25 oktober 2007 11:38

Citaat:

Lieve Turkse vrienden,

m vr gr
Sn00py

Zijn Koerden dan ook geen Moslims?

jurgen79 25 oktober 2007 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3022007)
Niet met redelijke argumenten.
Als mensen hierdoor op het VB gaan stemmen, zou dat moeten zijn omdat ze ideologisch op een gelijkaardige lijn staan en dus zouden mensen er op stemmen omdat ze de rellen goedkeuren.

Maar waarschijnlijk wordt het enkel gereduceerd tot een "Vreemdelingen voeren weer rellen discours en alleen de alpha partij -VB- kan hier een oplossing tegen bieden". Te lezen in het volgende partijkrantje en de GVA ;)

Uiteraard gaat door dit gebeuren alweer een hoopje volk meer op het VB stemmen...het VB is dan ook de enige partij welke oplossing aanrijkt voor deze problemen.

Starkan 25 oktober 2007 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 3022187)
Uiteraard gaat door dit gebeuren alweer een hoopje volk meer op het VB stemmen...het VB is dan ook de enige partij welke oplossing aanrijkt voor deze problemen.

Afhankelijk van de windrichting natuurlijk.
Wat gaat het VB volgens jou doen om extreem rechts in Turkije en de Koerden te verzoenen?
Of bedoel je alle extreem rechtse Turken uit het land zetten als 'oplossing'?
Het VB als alpha partij: Alle problemen opgelost, als ze maar in de regering geraken. Ik geraak nog overtuigd...

Don Quichote 25 oktober 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3022227)
Afhankelijk van de windrichting natuurlijk.
Wat gaat het VB volgens jou doen om extreem rechts in Turkije en de Koerden te verzoenen?
Of bedoel je alle extreem rechtse Turken uit het land zetten als 'oplossing'?
Het VB als alpha partij: Alle problemen opgelost, als ze maar in de regering geraken. Ik geraak nog overtuigd...

Naast de kwestie.

Criminaliteit is de ideale voedingsbodem voor verrechtsing.

Aangaande het VB en alle andere partijen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be