Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Vlaams Belang eist harde aanpak van Turkse hooligans (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96918)

Politics.be 25 oktober 2007 16:50

Vlaams Belang eist harde aanpak van Turkse hooligans

De voorbije nachten waren de straten van Schaarbeek en Sint-Joost-ten-Node opnieuw het toneel van migrantenrellen.

Lees verder...

stropkeuh 25 oktober 2007 21:31

En dat wil lid van de EU worden???:roll:
Ze kunnen zich hier nog niet eens beschaafd gedragen.

Savatage 26 oktober 2007 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh (Bericht 3024049)
En dat wil lid van de EU worden???:roll:
Ze kunnen zich hier nog niet eens beschaafd gedragen.

Laat ons hopen dat dat nooit gebeurd.

Hans1 26 oktober 2007 16:50

Moet die aanpak even hard zijn als op 11 september tegen enkele VB-mandatarissen of harder? Ik denk dat Dewinter en co nog altijd vrij rondlopen.

Jazeker 26 oktober 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 3026069)
Moet die aanpak even hard zijn als op 11 september tegen enkele VB-mandatarissen of harder? Ik denk dat Dewinter en co nog altijd vrij rondlopen.

Welke vernielingen werden aangericht?

Edina 26 oktober 2007 18:06

Citaat:

Tevens wijst het Vlaams Belang ook met een beschuldigende vinger naar Brussels Staatssecretaris Emir Kir, die door zijn extreme pro-Turkse en anti-Armeense houding en uitspraken in een recent verleden mee verantwoordelijk dient gesteld te worden voor de escalatie van dit migrantengeweld.
Dit vind ik wel grappig! Ik wil hen zelfs volgen in hun redenering. Maar dan moeten ze niet zo verontwaardigd zijn als in andere zaken zij met de vinger gewezen worden en mee verantwoordelijk worden gesteld omwille van hun ewtreme anti-migranten houding.

ERLICH 26 oktober 2007 18:19

Citaat:

En met welke reden zou Dewinter en co niet vrij meer mogen rondlopen. Heeft Dewinter en co zich schuldig gemaakt aan straatterreur? Hebben ze wagens in brand gestoken, buiten zichzelf te laten afmeppen hebben ze zich vergrepen aan politie of andere?

Afgaand op uw reactie kan men alleen maar tevreden zijn dat zulk persoontje bij verkiezingen onder de deurmat verdwijnt en men er geen aandacht aan schenkt, laat staan een stem.

Herr Oberst 26 oktober 2007 18:23

Citaat:

Weer ene die een vreedzame betoging vergelijkt met woeste rellen waarbij tientallen gewonden vielen, waaronder politieagenten, waarbij café's en winkels vernield werden, waarbij er auto's in brand gestoken werden. Ik vraag me af of de linksen écht niet beter kunnen.

circe 26 oktober 2007 18:27

Citaat:

Degenen die recent in Kopenhagen een moordaanslaag pleegden op de organizatoren van de verboten 9/11 betoging lopen ook nog vrij rond.

(Zie nu maar snel dat je uw zakdoekje bij de hand hebt bij het ejaculeren).

migrantenjong 26 oktober 2007 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3026263)
Degenen die recent in Kopenhagen een moordaanslaag pleegden op de organizatoren van de verboten 9/11 betoging lopen ook nog vrij rond.

(Zie nu maar snel dat je uw zakdoekje bij de hand hebt bij het ejaculeren).

Idem.

migrantenjong 26 oktober 2007 20:28

Ik vraag mij af waarom politie niet gewoon aanvalt en de opstandige jongeren neerslaagt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be