![]() |
Joepie,ik ben blij dat ik leef !!!
Na al mij tegenslagen in het leven ben ik erg blij dat ik leef
Wie heeft deze instelling ook? |
Citaat:
is het amnestie dat je bedoeld in je sig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ECHTER!!!!!!!!!!!!!!
Ben eindelijk 'burger'! Het stigmatiserende cachet van vreemdeling is me eindelijk afgeworpen, de eerste stap op de sociale ladder is gezet, ik heb eindelijk recht van spreken. Ja. Nu ben ik blij dat ik leef. (maar stemmen mag ik blijkbaar nog niet?) |
Citaat:
Ik versta het als genationaliseerde bels. (vermits je spreekt van vreemdeling) Citaat:
Of maw, door het feit dat je verplicht wordt, heb je het recht niet meer! |
hermanvk, hij spreekt, denk ik, over zijn rang, titel, hier op het forum.
|
Ik ben er ook wel blij mee :-) Ik heb tot nu toe ook nog nooit iets echt ergs meegemaakt. Maar ik kan me best voorstellen dat sommigen minder dankbaar zijn voor het leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
jeezes, gij staat gespannen, makker. Ik had het over mijn statuut hier op het forum. Rustig, rustig..... |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben na 24 jaar huwelijk gescheiden,ik heb kanker,nieuwe vriendin bedriegt mij,hen een dochter die door mijn ex misbruikt word,moeder vader die onlangst gestorven zijn..... Maar ik heb een wolk van een kleinzoon,een toffe zoon,schoondochter,ik ben zo blij hierom:-P:-P:-P |
![]() ![]() Met mij alles goe, nooit slechte gedachten ofzo.:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Volhouden man! |
Citaat:
Maar bij mij loopt voor de moment zeker niet alles van een leien dakje, maar ben toch blij te leven. Dat is ooit al anders geweest, maar ik ben ook al gelukkiger geweest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be