Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Na 140 dagen: is dit het einde van België? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97035)

kroa 27 oktober 2007 22:17

Na 140 dagen: is dit het einde van België?

Binnen 40 min is het al 140 dagen!

Dus vervolg op andere polls ...

Eddy B 27 oktober 2007 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3029243)
Binnen 40 min is het al 140 dagen!

Dus vervolg op andere polls ...

Hmmm, was dit item niet van iemand anders?
Montalcino?

kroa 27 oktober 2007 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 3029261)
Hmmm, was dit item niet van iemand anders?
Montalcino?

Is al gelijk zeker wie het post ;)

Eddy B 27 oktober 2007 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kroa (Bericht 3029293)
Is al gelijk zeker wie het post ;)

JA?
Waarom laat je HEM dan niet posten?:roll:

DebianFox 27 oktober 2007 22:40

7 november wordt alleszins een belangrijke dag!

Daimanta 27 oktober 2007 22:42

Hoewel er een eerdere trend was dat het aantal nee stemmers steeds groter werd vermoed ik nu dat het aantal ja stemmers weer stijgt aangezien 7 november steeds dichterbij komt.

Jantje 27 oktober 2007 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3029367)
Hoewel er een eerdere trend was dat het aantal nee stemmers steeds groter werd vermoed ik nu dat het aantal ja stemmers weer stijgt aangezien 7 november steeds dichterbij komt.

Er zijn geen redens om Belgie te splitsen en hoe langer de formatie duurt hoe minder redens er blijven voor de Vlamingen op Belgie op te blazen.

Daimanta 27 oktober 2007 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3029542)
Er zijn geen redens om Belgie te splitsen en hoe langer de formatie duurt hoe minder redens er blijven voor de Vlamingen op Belgie op te blazen.

Wie zegt dat, u? Ik zie op dit forum tal van redenen om België te splitsen, en ik zie ook dat het sentiment er is. Willen is iets anders dan gebeuren. Ik wil dat Vlaanderen onafhankelijk wordt, maar ik ben er niet zeker van dat het gebeurd.

Savatage 27 oktober 2007 23:57

Citaat:

Wishfull thinking ofzo? :lol:

Herr Oberst 28 oktober 2007 00:03

Citaat:

De koude oorlog is gedaan hoor, ge moogt uit uw atoomschuilkelder uitkomen.

mcielen 28 oktober 2007 01:42

Citaat:

Er zijn geen redenen om België te behouden, en hoe langer de formatie duurt hoe meer redenen er zijn om België op te blazen.

filosoof 28 oktober 2007 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3029600)
Wie zegt dat, u? Ik zie op dit forum tal van redenen om België te splitsen, en ik zie ook dat het sentiment er is. Willen is iets anders dan gebeuren. Ik wil dat Vlaanderen onafhankelijk wordt, maar ik ben er niet zeker van dat het gebeurd.

Citaat:

Ik zie op dit forum tal van redenen om België te splitsen
op dit forum...
De wereld en België zijn groter dan politics.be

Daimanta 28 oktober 2007 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3029852)
op dit forum...

Het feit dat de redenen op dit forum zijn gepost verminderd de validiteit in de echte wereld toch echt niet.

filosoof 28 oktober 2007 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2953361)
Er is inderdaad een sterke radicalisering tussen 70% unitaristen en 30% separatisten. Elke democraat kent dan de gevolgen.

The NVA-tail wagging the CD&V-dog...

Dronkoers 28 oktober 2007 01:59

Citaat:

op dit forum...

Een grote hoeveelheid van de wereld kan het geen barst schelen wat belziek doet ze

Adam Smith 28 oktober 2007 02:16

nog 10 dagen tot volgende enquete8-)

duveltje382 28 oktober 2007 03:10

Ik geloof nooit dat België uit elkaar valt,maar ik zou er niet tristig om worden moest het wel gebeuren;-)

Jantje 28 oktober 2007 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3029600)

Ikke zeg dat, en ikke weet waarom ikke dat zeg.

En geloof het vrij, Als de formatie nog een kleine150 dagen duurt, dan is er zelfs geen enkele reden meer voor de Vlamingen om Belgie op te blazen.

Want er word in de Media idd veel vertelt, maar niet het zelfde als wat men achter gesloten deuren vertelt en doet.

En ik heb eens gaan rondneuzen in de verkiezingswetgeving.
Wel als we nog 227 dagen moeten wachten op een nieuwe regering, dan bestaat zelfs voor de Walen geen enkel middel meer om Belgie te splitsen.

En als onze lieve koning dan nog eens zo vriendelijk is te stoppen met ademen, voor er een nieuwe regering is, komt een oude jongensdroom van mij nog uit ook.
Want dan moet de hoogste wettelijk verkozen instantie het bestuur overnemen.

Ja, dan is Belgie het eerste land dat zijn bestuur en nieuwe verkiezingen moet overlaten aan de Europese regering. Want dat is dan het hoogte wettelijk verkozen bestuurdorgaan.

Cunning linguist 28 oktober 2007 08:27

Citaat:

op dit forum...

Bedoel je soms dat de wereld Belgie van de splitising zal redden?

Eddy B 28 oktober 2007 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 3029918)
Ikke zeg dat, en ikke weet waarom ikke dat zeg.

En geloof het vrij, Als de formatie nog een kleine150 dagen duurt, dan is er zelfs geen enkele reden meer voor de Vlamingen om Belgie op te blazen.

Want er word in de Media idd veel vertelt, maar niet het zelfde als wat men achter gesloten deuren vertelt en doet.

En ik heb eens gaan rondneuzen in de verkiezingswetgeving.
Wel als we nog 227 dagen moeten wachten op een nieuwe regering, dan bestaat zelfs voor de Walen geen enkel middel meer om Belgie te splitsen.

En als onze lieve koning dan nog eens zo vriendelijk is te stoppen met ademen, voor er een nieuwe regering is, komt een oude jongensdroom van mij nog uit ook.
Want dan moet de hoogste wettelijk verkozen instantie het bestuur overnemen.

Ja, dan is Belgie het eerste land dat zijn bestuur en nieuwe verkiezingen moet overlaten aan de Europese regering. Want dat is dan het hoogte wettelijk verkozen bestuurdorgaan.

Niet in België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be