![]() |
waarom doet u niets aan de discriminatie van de gelegenheidsarbeiders aan de haven van antwerpen ?
een discriminatie inzake de loon- en arbeidsvoorwaarden die gefabeliseerd op basis van een erkenning(zie wet mayor) |
Citaat:
klaarblijkelijk discrimineerd ook onze minister van arbeid de tijdelijke arbeidskrachten op 11 januari 2001 heb ik een tiental gegronde klachten neergelegd bij de inspectie van de sociale wetten , er werd geen gevolg aan gegeven toen ik mij daarop aanbood bij een emanatie van het ministerie van arbeid met volledige dossier , werd ik buitengezet door de rijkswacht beste minister van arbeid , waarom doet u niets aan de discriminatie van gelegenheidsarbeiders inzake afdwingbare rechten op basis van de sectoriele cao's en de dwingende bepalingen van het arbeidsrecht ik kan u zwart op wit bewijzen dat lonen van volledige arbeidsovereenkomsten worden achtergehouden ik kan u zwart op wit bewijzen dat honderden gelegenheidsarbeiders systimatisch worden bestolen , en ook u doet niets !!! |
Citaat:
Je zegt - in een bijkomende mail - dat je bewijzen hebt dat lonen worden achtergehouden. Als dat zo is, stuur me die dan op: Frank Vandenbroucke, Minister van Werk en Pensioenen, Wetstraat 62, 1040 Brussel. Frank |
Je zegt - in een bijkomende mail - dat je bewijzen hebt dat lonen worden achtergehouden. Als dat zo is, stuur me die dan op: Frank Vandenbroucke, Minister van Werk en Pensioenen, Wetstraat 62, 1040 Brussel.
zal u zeker kopie van bewijzen bezorgen , |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be