![]() |
Word jij geciteerd door de "pers"?
“In wezen werkt het oorlogscommunisme het best als een stormram” … “Politiek is een machtsstrijd, geen Bobbejaanland. De sterkste ideologie wint.” (Praetorian, terug van nooit weggeweest. Voorwaar, ik zou niet weten wie zou winnen in een partijtje worstelen tot de dood, grossfaz of Praetorian. Tough one.)
http://www.schamper.ugent.be/456/volk “Een doorsnee sp.a’er is een postpolitieke puber-bohemien met een zak vol moralistische vingerwijzingen, maar heeft tegelijk ook de moed niet om enig weerwerk te bieden tegen de huidige gang van zaken. Dit verklaart ook de hymne aan de EU, België, de globalisering, etc…” (Praetorian scheldt iemand uit naar aanleiding van de strubbelingen binnen de sp.a) http://www.schamper.rug.ac.be/454/volk-spreekt :-D Achtergrondgeschiedenis: de fils �* papa van Schamper zijn het sociaal-democratische geweten van de UGent, en zij waren geschokt van mijn stellingname tegen Animo en S.pa. Ik word blijkbaar geregeld geciteerd als het regelrechtse kwaad, het extremistische gevaar. Marxistisch, flamingant en anti-sociaal-democraat, dat moet wel bestraft worden. En, bent u dergelijke eer al te beurt gevallen? Ps. Ardennees, dit moet jij toch wel hilarisch vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schamper, dat vuil rood vod, ik wil daar zelfs niet door geciteerd worden jong.
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Aandachtshoer. |
Citaat:
|
Ik wil ook gelezen en geciteerd worden :(
|
In Schamper stond in 2002-2003 een vreemd artikel dat de redactie ervan beschuldigd werd van "extreem-rechts zijn", en er stond zelfs een fotootje in van de hoofdredacteur die lachend op het berichtje reageerde.:?
|
Citaat:
VUB is ook nog goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben fan van schamper (volgens sommige een unicum maar dat geloof ik niet). maar ze hebben mij nog nooit geciteerd. kan iemand anders eens wat sappige quotes van mij doormailen naar de redactie? :-D ik ben al wel in andere gazetten 'geciteerd'. zeer bizar hoe journalisten mij altijd toespraken toedichten die ik niet gedaan heb eigenlijk. |
Citaat:
|
maar Leuven is toch zoveel toffer als Gent
|
Ik ben eens ooit geciteerd in de Morgen naar aanleiding van de dag van de Poëzie, wegens het uitwisselen van Haikoe's met de koninklijke Verkenner (die toen nog een gewoon oppositielid was).. Spijtig genoeg hebben ze er de Haikoe's niet bijgezet.. De laatste tijd doe ik het minder, de man had andere katten te geselen (ik knijp ze liever in het donker).. als de rook rond zijn hoofd is gaan liggen krijgt hij er nog wat .. alhoewel ik de stille voorkeur aan senrioe's begin te geven...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be