![]() |
discussies mbt de nationale kwestie.
Gelieve in deze draad de discussies over de nationale kwestie in België voort te zetten.
|
ga naar communautaire
|
neen, ga naar deze draad.
|
het is geen links thema :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het standpunt van de vakbonden in deze kwestie is al duidelijk gemaakt hé. Het vlaams nationalisme zorgt voor verdeeldheid en voor sociale achteruitgang. De splitsing of de strijd voor meer bevoegdheden voor de regio's zoals de voorstanders het vandaag proberen in te voeren is een patronaal project. Voor zover links vlaams nationalisme bestaat kunnen ze beter een moment afwachten waarop er in vriendschap uiteengegaan kan worden... op basis van een links programma
|
Citaat:
Citaat:
En dan nog de (rechtse) Vlaams-nationalisten voor verzuurd, verkrampt, etc... afschilderen, wij staan blijkbaar véél meer open voor anderen hun mening dan jullie. |
Citaat:
|
Citaat:
Rechterkant: "Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen, of dat nu links of rechts zal zijn!". Al zijn er langs beide kanten uitzonderingen, maar hetgene dat hierboven staat, is in mijn ogen wel de meerderheid langs beide kanten. |
Citaat:
Dus de NVA wil niet meerregeren met leterme? Dus LDD stelt liberalisme niet boven vlaamse onafhankelijkheid? |
Citaat:
|
Citaat:
zoiezo rechts is, je kan niet zeggen: ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen, zonder rechts te zijn aldus. |
Citaat:
Citaat:
En is het zo moeilijk om van de enter-toets te blijven terwijl je je antwoorden typt? 8O |
Citaat:
met haar nationalistisch standpunt is her rechts. Ik hou van de enter toets, want ik ben een poeet :-D |
Citaat:
|
Citaat:
RECHT EN ORDE IN MIJN SPEELTUIN ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be