![]() |
Tekent u de petitie "Red de Solidariteit"?
Hebt u de petitie "Red de Solidariteit" getekend, of gaat u het doen? Indien ja: zo maar, of met een voorkeur voor het communautaire of economische aspect? Indien nee: idem.
|
Ja, enkel en alleen omwille van het communautaire aspect.
|
Ik teken dus niet, zonder meer.
|
Ik evenmin.
|
Ik heb getekend maar dan om het economische aspect en niet het communautaire.
|
Nee, zonder meer. Zowel omwille van het economische als het communautaire aspect.
|
Citaat:
|
nee, ik teken niet
Economisch: ik wil niet verplicht worden tot een bijdrage aan mensen waarmee ik mij niet verbonden voel. Communautair/economisch: Men probeert met deze petitie de ineffectieve staatsvorm die België is te behouden. |
Andere nationaliteit(jammergenoeg kan ik niet stemmen :( )
|
is dat die lijst waarop je met honderd verschillende fictieve namen kunt intekenen?
|
Ik teken geen bedrieglijke petities en ook qua inhoud staat deze neppetitie voor 80% voor het tegenovergestelde van waar ik voor sta.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Bad Attila, Burry, Heftruck, Hellfigger, Johan217, lombas, Metternich, omaplop, Pier den Drol, proxy2222, Public energy, Savatage, vercetti, Zwartengeel ga allemaal gaan werken aan 14 jaar gelijk ik en noch veel andere mensen van mijn leeftijd doe 48 uur in de week in 2 of 3 ploegen!!!!! lever 2 weken vacantie in je hebt er nog 2 over dan!!!! rij met de fiets 20a25 km ver 2 maal per dag jullie zijn schaapjes die zo graag bleiten maar geen rug hebben....... |
Ja, ik heb getekend maar omdat ik fervent voorstander ben van de eenheid van België, maar ik sta hoegenaamd niet achter de collectivistische vakbondsagenda van de initiatiefnemers. Ik denk dat vele mensen zo denken, en daarom toch maar niet tekenen. Een gemiste kans.
|
Jamais, nog lekker belgicistische stickers lopen aftrekken van verkeerslichten zojuist!:-D
|
Tekent u de petitie "Red de Solidariteit"?
Solidariteit? Met wie? Met Leopold Lippens, Etienne Davignon, Prince Laurent, Olivier Maingain, Luc Cortebeeck?
|
ik teken wel, een stuk of tien keren zelfs, met allemaal valse namen :mrgreen:
Maar onder mijn eigen naam, nee dank u. De sociaal-economische roep om solidariteit onderschrijf ik voor de volle honderd procent, het belgicisme is er echter te veel aan en ondergraaft net alle praat over solidariteit. Belgique is de antipool van solidariteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be