Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Turkse nationalisten hacken website VLAO (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97130)

Boadicea 29 oktober 2007 22:06

Turkse nationalisten hacken website VLAO

http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/binnenland/071029_Vlao_website_gehackt#

ma 29/10/07 - Het lijkt erop dat Turkse nationalisten de website van het Vlaamse Agentschap Ondernemen (VLAO) gehackt hebben. Op de site is een bericht verschenen van een zogenaamde Brian, die in naam van Turken en moslims spreekt.
De auteur waarschuwt de Belgische overheid dat steun aan de Koerdische rebellenbeweging PKK hen duur zal komen te staan. In het oosten van Turkije is gisteren opnieuw een Turkse soldaat omgekomen nadat hij op een landmijn was gestapt. Volgens het Turkse leger was de mijn er gelegd door Koerdische rebellen.

Het incident vond plaats tijdens een militaire operatie tegen de PKK, op enkele honderden kilometer van de Iraakse grens. Daarbij zouden 20 Koerden gedood zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------

Kunnen ze niet beter de problemen in hun eigen land oplossen, in plaats van er hier bij te creëren?

Starkan 29 oktober 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3034361)
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/binnenland/071029_Vlao_website_gehackt#

ma 29/10/07 - Het lijkt erop dat Turkse nationalisten de website van het Vlaamse Agentschap Ondernemen (VLAO) gehackt hebben. Op de site is een bericht verschenen van een zogenaamde Brian, die in naam van Turken en moslims spreekt.
De auteur waarschuwt de Belgische overheid dat steun aan de Koerdische rebellenbeweging PKK hen duur zal komen te staan. In het oosten van Turkije is gisteren opnieuw een Turkse soldaat omgekomen nadat hij op een landmijn was gestapt. Volgens het Turkse leger was de mijn er gelegd door Koerdische rebellen.

Het incident vond plaats tijdens een militaire operatie tegen de PKK, op enkele honderden kilometer van de Iraakse grens. Daarbij zouden 20 Koerden gedood zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------

Kunnen ze niet beter de problemen in hun eigen land oplossen, in plaats van er hier bij te creëren?

Die nationalisten toch hé. Ze zijn gewoonweg niet te vertrouwen!

Daimanta 29 oktober 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3034361)

Als we die kerel te pakken krijgen dan kunnen we hem blij maken. Dan sturen we hem met een vliegtuig naar Turkije om heldhaftig te vechten voor z'n vaderland. Hij blij, wij blij.

Boadicea 29 oktober 2007 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3034402)

Heu, ik heb niets tegen nationalisten, maar moeten ze persee een ander land boycotten dan dat waar ze voor opkomen.

Ik ben bv Vlaams nationalist, maar wat heb ik te winnen met het kraken van een Turkse ondernemerssite?:?

Starkan 29 oktober 2007 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3034409)
Heu, ik heb niets tegen nationalisten, maar moeten ze persee een ander land boycotten dan dat waar ze voor opkomen.

Ik ben bv Vlaams nationalist, maar wat heb ik te winnen met het kraken van een Turkse ondernemerssite?:?

Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat het effectief een Turk is geweest? Mij lijkt het dat iedereen die wat handig is met internet zoiets kan doen en daar ook eender wat kan opschrijven.
Was jij misschien medeplichtig? ;-)

Boadicea 29 oktober 2007 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3034439)
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat het effectief een Turk is geweest? Mij lijkt het dat iedereen die wat handig is met internet zoiets kan doen en daar ook eender wat kan opschrijven.
Was jij misschien medeplichtig? ;-)

Laat ik zo stellen dat Brian niet meteen Turks klinkt in mijn ogen, maar de hackers gaven zich uit voor Turkse nationalisten. Wie er werkelijk achter zat, zal het onderzoek wel uitwijzen, hoop ik.

In ieder beschouw ik dit als een stomme manier van aandacht trekken en erg dom om je zaak zo te verdedigen.

Starkan 29 oktober 2007 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3034588)
Laat ik zo stellen dat Brian niet meteen Turks klinkt in mijn ogen, maar de hackers gaven zich uit voor Turkse nationalisten. Wie er werkelijk achter zat, zal het onderzoek wel uitwijzen, hoop ik.

In ieder beschouw ik dit als een stomme manier van aandacht trekken en erg dom om je zaak zo te verdedigen.

Je kan dit ook positief zien hé.
Bedrijven betalen bakken vol geld om gaten in hun website te vinden om zodoende de veiligheid op punt te zetten. Deze nationalisten doen het gratis en voor niets. Dus geld uitgespaard voor VLAO en de hackers hebben wat reclame voor zichzelf kunnen maken. Iedereen blij ;)

Boadicea 30 oktober 2007 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3034607)
Je kan dit ook positief zien hé.
Bedrijven betalen bakken vol geld om gaten in hun website te vinden om zodoende de veiligheid op punt te zetten. Deze nationalisten doen het gratis en voor niets. Dus geld uitgespaard voor VLAO en de hackers hebben wat reclame voor zichzelf kunnen maken. Iedereen blij ;)

Juist, always look on the bright side of life. :-)

willem1940NLD 1 december 2007 03:56

Misschien was die landmijn wel van een Belgisch merk?

Winterhamer 1 december 2007 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 3034402)

goh je onderschift, geef je nu toe dat het christendom een linkse beweging is :lol: zou je eens tegen de meerderheid van de linkse wereld moeten zeggen die beweren dat het christendom extreem rechts is :lol:

je andere onderplaatje komt anders behoorlijk nationalistisch over, uniform, vlag :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be