![]() |
N-VA is BAAS, wéér een symbool erbij
Citaat:
Wéér een symbool erbij Het hoeveelste in de rij??? Wéér een "grootse verwezenlijking"??? Wat hebben ze al "binnengehaald", WALTER??? |
Borrelnootje.
|
Citaat:
|
Het hangt mijn kl*ten uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het uw kl*ten uithangt
hoogst interessante thread overigens. Intellect. Proficiat. |
Citaat:
- dat de Belgische hypocrisie duidelijk aan de oppervlakte aan het komen is - dat het Belgicisme zijn allerlaatste troeven aan het uitspoelen is (zie de zwaar gehypte petities die maar de kaap van de 100.000 niet kunnen ronden) - dat de CD&V zo onrechtvaardig aangepakt wordt dat ze stilaan voor de eeuwigheid genoeg aan 't krijgen is van heel het Belgisch gedoe en de conclusie aan het trekken is dat ze beter de nummer 1 kan zijn in Vlaanderen dan het zwarte schaap in België - dat de idee van een splitsing van België gededoeaneerd is en nu door iedereen besproken wordt Enfin, dat is maar een begin, er is nog veel meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de ketel suiker is ook uitgedeeld aan de walen, doe jullie ogen open; voor diene gast teld maar 1 ding, da goed vet betaald ministerpostje. en ja ik zeg boerkes en kiekens omdat jullie blind en doof zijn en niet verder kijken dan jullie eigen achterdeur. t'moet toch ergens zeer doen zie ik, anders had ge zo niet gereageerd!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
En ik heb al langer door dat de Vlaamse politieke leiders zich meestal laten vangen aan een vet betaald ministerpostje. Dat heb ik al meer dan 30 jaar door. Ik heb geen achterdeur wel ramen en ik kan daar mooi mijn tuin zien en de achterliggende bossen. Ik kijk echt wel verder ... En ik reageer enkel omdat ik het frappant vond dat jij over respect praat en ondertussen beledigingen neerschrijft. Maar als jij je daar door superieur gaat voelen... je doet maar. |
Citaat:
Ik denk eerder dat je gezegdes voor jouw tellen... Het moet nogal zeer doen België stilaan ontmanteld te zien worden...8-) |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Ik moet steeds denken aan de berichten van nonkel Dolf: "Stalingrad is nog steeds in handen én we binden bijna twee miljoen Russische soldaten...maar het belangrijkste is dat er over de Volga geen boot meer vaart richting Moskou"...tja...zo kan je alles uitleggen hé... |
Citaat:
Na zestig jaar ruzie maken. |
Zestig jaar ná de collaboratie???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be