![]() |
Groepsknuffel
Dit vind ik een schattig initiatief, dat ik ergens heb opgevangen.
Laten we er hier een groepsknuffeltopic van maken. Allemaal lief zijn voor elkaar en ... HUG:-D |
Mensen die ik niet persoonlijk ken, geef ik beleefd een handje. Bij deze:
![]() |
Dat is ook leuk. Elkaar de hand reiken, daar draait het om. :-D
|
1 Bijlage(n)
*neuze, neuze, neuze*
Is ook leuk. |
:hug:
|
Schattig ... echt tof allemaal
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Knuffelen moet volgens mij altijd kunnen.
Er zijn inderdaad grenzen aan intimiteit, maar ik heb liever dat mensen, ongeacht leeftijd, achtergrond, politieke strekking of geaardheid, in positievere dingen geloven dan in haat, angst en om het even welke andere negatieve invloed het positieve in elkaar zien, dan elkaar te haten. Sorry, maar ik blijf er bij: haat bestrijd men niet met haat. Dat is het enige gevoel dat ik mijn leven nooit zal laten domineren. Misschien ben ik naïef: maar ik weiger te geloven dat mensen ongelukkig moeten zijn. Laten we onze haat opzij zetten alle stijdbijlen begraven. Daar komen we verder mee. Zelfs met een numerieke meerderheid is liefde belangrijker dan haat. Bashen leidt enkel tot zelfdestructie. Dat heeft de geschiedenis al genoeg uitgewezen. Laten we op de eerste plaats menselijk zijn en geen hatende beesten. Voor mij is iedereen menselijk, ongeacht afkomst af achtergrond, totdat men een ander deze eigenschap ontzegt. Sorry, maar dit moest me even van het hart. |
fack You Klootzakken Jullie Kunnen Allemaal De Pot Op!!
edit: oops de knuffel vergeten: :hug: |
Citaat:
|
*werpt zichzelf in de discussie*
|
:-D Ideaal om te stage-diven :mrgreen:
En oja: :hug: |
Citaat:
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. 8-) 8-) |
Citaat:
|
Ik knuffel alleen mijn vrouw, bengels en enkele goeie vrienden.
Voor mij hoeft lichamelijk contact met eender wie niet echt. 't Is niks asociaal, maar ik heb eigenlijk liever dat ze van mijn lijf blijven... Maar aangezien het hier toch niet fysiek is; :hug: |
Ach, weemoed mooi toch!
![]() |
melig verschijnsel!
![]() |
|
bonding, darling. Bonding.
|
ik hou niet van knuffelen. Dat toont dat je zwak bent
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be