![]() |
Chocoladecroissants
Ik heb een vreselijk groot probleem.
Een tijdje geleden heb ik eens chocoladecroissants gehaald, ergens. Ze waren heel lekker en itt de meeste chocoladecroissants aan de uiteinden bedenkt met een laagje smeuïge chocolade. Ik denk dat er ook chocolade in zat, maar dat weet ik niet meer zeker. Eén probleem: ik weet niet waar ik ze gehaald heb. Iemand een kenner? |
delhaize?
|
Ik lust geen croissants.
En ook geen chocolade. |
Zowat elke broodjeszaak ...
Bv: panos etc |
Pralinezaak?
|
bij de bakker om de hoek...
of je kan er ook gewoon voor zorgen dat je altijd chocolade op zak hebt ;-) liefst nog choclade van de wereldwinkel :-) |
Ohja, ik ben al teruggeweest bij de Panos, de Greggs en Moureau (maar daar was ik wel wat laat, misschien waren ze al weg). Nergens waren ze te bespeuren. :( Ze hadden allemaal een ander type chocoladecroissants dan degene die ik zocht.
Of verschilt het aanbod per panoszaak? Citaat:
En geen enkel type chocolade? :? |
Citaat:
8O 8O 8O Oh ....maar .... je .... haalt ....dat ....toch .... uit .... het grootwarenhuis ??? Echte goede banket haal je gewoon bij de warme bakker. |
Citaat:
Ik kan me de laatste keer dat ik een delhaize binnenkwam niet herinneren. Maar dat maakt het net aannemelijker dat het daar geweest is eigenlijk. Ik controleer het morgen. :oops: |
Besef je wel hoeveel vetzakkerij er in zo'n croissant zit?
Da's gewoon gestolde boter met cacaoboter dat je daar zit te vreten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dank je Desidirius. :( Ik lust ze dan ook enkel met chocolade. :p |
Citaat:
In Antwerpen kan dat bijna niet anders dan bakkerij Goossens zijn. |
Citaat:
In ZO-Limburg weet ik niet, maar in midden Limburg heb ik ze ook nog niet gezien. Soit, succes met je zoektocht! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Franse kazen? Bladerdeeggebakjes? Chocolade in alle mogelijke varianten? IjsROOM? etc... Ik zit maar wat te zeiken omdat ik al dat lekkers op mijn leeftijd niet meer m�*g nuttigen; vet als slijk word ik daarvan... Als student kon ik kilo's vetzakkerij verorberen en er kwam geen grammetje bij. (was zo mager als een spiering en kon toch met gemak een hele gebraden kip mét een fikse portie frieten op, doorgespoeld met een half dozijn pintjes) |
Citaat:
nu ben ik niet zo'n zoetebek ooit geweest... die spullen konden me niet echt verleiden. Tot ik diabeet werd... en mannekes toch! GOESTING! ik probeer me dus wat te bedriegen door suikervrije rijstpap met afgeroomde melk te maken en zo... |
Citaat:
Sneu dat de horen/lezen. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be