![]() |
Wat moet er met je kadaver gebeuren na je aflijvigheid?
Ja, er zal wel meerdere topics over dit onderwerp opgestart geweest zijn in de loop van dit forumbestaan, echter: voor ik er was.
Dus: wat moet er gebeuren met je ontzielde karkas? En waarom? Na mijn dood zal ik worden bijgezet in de crypte onder de enorme familiegrafkapel op een kerkhof ergens in Noordfrankrijk, waarvan ik de naam natuurlijk niet zal meedelen. Ik heb 2 jaar geleden een blik in de enorme diepe crypte kunnen werpen, toen mn 22-jarige Parijse neef daar voor bewaring werd binnengebracht. Ik vind het ergens wel een geruststellende gedachte te weten dat mn lichaam na mn dood voor eeuwig zal worden bewaard tssn al mn dierbaren. Ik vind het erg zielig te zien dat gewone graven na 20 worden opgeruimd, terwijl de lichamen nog niet eens zijn weggerot. Ik vind het ook zielig te zien dat sommige jonge graven al meteen verwaarloosd worden in binnen de kortste keren verdwijnen. Ik vind het ook cool te weten dat mn naam er altijd zal staan, tssn die andere namen, in sierletters. Een vorm van onsterfelijkheid. (Uiteraard zal ik nog in tal van andere -officieele-bronnen bewaard worden, maar dit zal iets wezenlijks zijn.) |
Van mij part zwieren ze mij de riolen in ;-)
|
Kan me eigenlijk geen barst schelen.
Misschien denk ik er later wel nog anders over. |
Citaat:
|
Ik wil onder Duupje liggen......8-)
|
Citaat:
|
Af en toe eens een stevige wandeling op zo'n oud kerkhof maken helpt je het gedoe enorm te relativeren. Voor mij dus de grafkelder; op die manier kan ik posthuum misschien nog bijdragen tot de zielerust van één of andere overstresste medemens.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
theb toG GeEn Zin oMjuh daar s0rGeh OvEr teMaKe WaNt dAn ben je tog hartsikke d00d, dUZ wat maakt het; uit pleur de b0el gew00n in een put en zAnd eRoVeRrr.
|
Begraven in volle geweide grond en vergeet geen spie door mijn hart te jagen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met andere worden, best�*�*t er een domein waarop ge u niet iedere keer weer hopeloos belachelijk maakt? postzegels ofzo. of vlaggen. ik zeg maar wat hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lieve help. wat nu gedaan? |
Citaat:
Redelijk irritant om eerst door een plakboek te moeten scrollen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be