![]() |
'De Crem mag niet spreken'
Het nieuwsblad:
Citaat:
|
Ik mis je commentaar, Eddy.
|
Citaat:
Geen uitspraken mogen doen van zijn partijtop of bek toe wegens 'toevallige' omstandigheden die niets met de politiek vandoen hebben? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Vlaams-Nationalisten gaan weer gekloot worden. Dat zie je zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, ik werd al vanaf het begin van de onderhandelingen gepest.
Maar voor de rest vraag ik je toch vriendelijk om niet in mijn naam te spreken. |
Citaat:
Zij hebben de meerderheid ,zijn hebben het geld ,in feite hebben ze de macht. Het enige dat de Walen kunnen doen is buigen en dankjewel zeggen. |
Citaat:
Je blijft hoe dan ook net als ik een zwam, of je dat nu leuk vindt of niet. |
Citaat:
Onkelinkx kan me werkelijk geen bal schelen. Ik raad aan iedereen dezelfde attitude aan. |
Citaat:
mijn ogen zijn opengegaan na een vgl artikel in Knack ... Ierland heeft minder Eu geld ontvangen dan Wallonie van Vlaanderen kreeg ... verschil is dat er in Ierland wel intelligent geïnversteerd werd, waardoor Ierland nu economisch koploper binnen de EU is ... |
Citaat:
Echter: je spreekt hier over het vlaamse volk...misschien wel het lafste volkje ter wereld (op de italianen na misschien?)... Ik vraag mij nog dagelijks af waarom ik zo fier ben om bij dat laffe volkje te horen...'k snap er van dag tot dag minder van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een en ander zal rechter getrokken worden. De vraag is wat er in de plaats zal scheefgetrokken worden...:roll: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be