![]() |
Weer een vulgaire actie van de holebi-federatie
Zo net gehoord in het nieuws, dat de holebi federatie, 1 november nota bene, uitroept tot "poeperkensdag". Op deze dag moet men volgens deze subversieve organisatie vreemdgaan en dan nog liefst met iemand van het zelfde geslacht. :roll:
Uiteraard een totaal verderfelijk initiatief en totaal respectloos om dit op Allerheiligen te doen. :evil: Voor mij mag deze ontuchtstokende organisatie verboden worden. |
Dus als ze hun volgehouden logika zouden moeten toepassen, dan moet op die dag iedere holebi vreemd gaan met iemand van het toch andere geslacht ...
Makske, ge leeft nog in de vorige eeuw, en er zijn er nog zoals gij, maar niet veel hoor. Respektloos zou wel zijn mochten ze met hun publisiteit de orde verstoren op kerkhoven en dergelijke, maar voor de rest ... friedom of spietsj en dergelijke meer jong ! |
Citaat:
Hoe laag is dat? Erg laag. En een slag in het gezicht voor al die gewone homoseksuelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bokrijk of Galloromeins museum in Tongeren? Maxke, Hier, d�*t is er een van jouw soort: http://www.weljongniethetero.be/view...id=3410&anch=4 Citaat:
PS, er staat bij: Citaat:
Je bent dus welkom |
Citaat:
Toch wat meer duiding met het artikel: Bron Citaat:
|
Lees eerst de bedoeling eens op de site van wel jong niet hetero.Trouwens wat hebben hetero's zich te bemoeien wat holebi's doen? Misschien een verborgen verlangen?:flasings: En zoveel hetero's die naar de hoeren gaan zullen we maar over zwijgen zeker?
|
Het gaat hier niet om een partij (die spreekt in naam van haar kiezers) maar om een vereniging die meent te spreken voor een bepaalde bevolkingsgroep (of die nu akkoord gaan of niet).
Bedankt voor het berichten van het volledig artikel. Ik blijf het enorm laag vinden. Waarom een evenement in het kader van ludieke voorlichting - waar niks mis mee is - in zo'n verpakking stoppen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Geen probleem ermee, behalve dat ik het woord "poeperkes" wel echt een lelijk woord vind.:|
|
Holebi's? Is dat niet één of andere kakkerlakkensoort? Of is dit een ander soort ongedierte?
|
Triestig
Die twee in Saudie-Arabië met (hun 7000 zweepslagen) doen niet mee.Peins ik toch. Poepke piekt....:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: Polygamie is cool. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat is er laag? |
Ik gaf beleefd mijn persoonlijke mening.
Dat mag, hier. |
Citaat:
ik vraag je om wat meer uitleg bij je mening. onderbouwen zo waar. |
Citaat:
Dat mag ook. (Vat het niet persoonlijk op. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be