Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Echt of symbolisch??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97273)

omaplop 1 november 2007 21:18

Echt of symbolisch???

Bovenstaande affiche zie je overal hangen in Wallonië.

Ik vraag me af of het een symbolische affiche is, gelinkt aan de huidige politieke situatie, want " echte " tunnels, kom ik hier niet tegen.

Zouden ze licht zien aan het einde van de tunnel?, Of, raken ze er helemaal niet uit?

Savatage 1 november 2007 21:23

Domme affiche.

PollyCorrect 2 november 2007 00:07

en bewegen die 'hangende affiches' ook? :shock:

Internaut 2 november 2007 02:08

een bende verzuurde ogen van Walen die schrik hebben dat Vlaanderen zijn koffers pakt, wat inhoudt dat Wallonië nog harder zal moeten werken en in het begin armer zal zijn. Overleven zullen ze zeker doen, het is in hun eigen belang. Omdat we ze graag hebben en weten dat als we hun handje blijven vasthouden ze nooit volwassen worden. Laat ze op eigen poten staan en achteraf gezien zullen de mensen dat uiteindelijk het beste gevonden hebben. soms moet je vooruit durven denken in het leven.

Johan217 2 november 2007 08:40

Heu... Het gaat hier wel degelijk om een campagne voor verkeersveiligheid hoor 8-)

omaplop 2 november 2007 12:08

Inderdaad, maar waar zijn in Wallonië tunnels?
Ik heb gisteren 700 km door Wallonië gereden en geen enkele tunnel tegengekomen!

Wat is dan het nut voor de verkeersveiligheid?

Daarom bedoelde ik : zou het kunnen dat het symbolisch bedoeld is?

neetro 2 november 2007 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3041012)

Ja om het half uur komt iemand de affiche overplakken door deel 2.

En mja lijkt me verkeersveiligheid?

Johan217 2 november 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 3041711)
Inderdaad, maar waar zijn in Wallonië tunnels?

Die zullen er beslist wel zijn. En anders denk je maar dat de affiche bedoeld is voor Walen die naar Brussel/Vlaanderen willen komen om zich te pletter te rijden...

Daimanta 2 november 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3041012)

Waar denkt u dat Wallonië die 15 miljard per jaar nodig heeft ;)

TommyMax2 2 november 2007 13:49

Ik heb gisteren 700 km door Wallonië gereden en geen enkele tunnel tegengekomen!

Amai, 700 km, nen hele dag heen en weer gereden van Arlon tot Mouscron? Beetje paranoia geworden door al die luie Franstalige werklozen die op hun gemak over de autostrades tuffen op kosten van de hardwerkende vlaming?

omaplop 2 november 2007 15:22

inderdaad van Luxemburg over Antwerpen naar kortrijk en terug naar Luxemburg.

1 november he, familiebezoeken afleggen.

Hans1 2 november 2007 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 3041175)
een bende verzuurde ogen van Walen die schrik hebben dat Vlaanderen zijn koffers pakt, wat inhoudt dat Wallonië nog harder zal moeten werken en in het begin armer zal zijn. Overleven zullen ze zeker doen, het is in hun eigen belang. Omdat we ze graag hebben en weten dat als we hun handje blijven vasthouden ze nooit volwassen worden. Laat ze op eigen poten staan en achteraf gezien zullen de mensen dat uiteindelijk het beste gevonden hebben. soms moet je vooruit durven denken in het leven.

Ik stel voor dat de flaminganten ook eens op hun eigen pootjes gaan staan en ergens ver van hier hun droomrepubliekje gaan oprichten met hitlerkostuumpjes en alles.:-D

Zwartengeel 2 november 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 3042255)
Ik stel voor dat de flaminganten ook eens op hun eigen pootjes gaan staan en ergens ver van hier hun droomrepubliekje gaan oprichten met hitlerkostuumpjes en alles.:-D

* roekoe *

Rudy Van Nespen 2 november 2007 15:37

Citaat:

Also sprach Hans I, der Führer des BUB...
Jongen toch, gij zijt een schande voor al degenen die zich Belgicist noemen, dat beseft gij toch?

DebianFox 2 november 2007 15:49

Citaat:

Le BUB führer a dit qu'on doit établir notre état flamand au Pôle Nord :lol:

DebianFox 2 november 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 3042285)
Also sprach Hans I, der Führer des BUB...
Jongen toch, gij zijt een schande voor al degenen die zich Belgicist noemen, dat beseft gij toch?

:lol:

Zelfs Belgicisten ergeren zich al aan de BUB führer :lol:

jamás será vencido 2 november 2007 16:41

Citaat:

een droomrepubliekje zonder tunnels?

omaplop 2 november 2007 18:29

Hans 1 heeft zich vergist van onderwerp!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be