![]() |
Echt of symbolisch???
|
Domme affiche.
|
en bewegen die 'hangende affiches' ook? :shock:
|
een bende verzuurde ogen van Walen die schrik hebben dat Vlaanderen zijn koffers pakt, wat inhoudt dat Wallonië nog harder zal moeten werken en in het begin armer zal zijn. Overleven zullen ze zeker doen, het is in hun eigen belang. Omdat we ze graag hebben en weten dat als we hun handje blijven vasthouden ze nooit volwassen worden. Laat ze op eigen poten staan en achteraf gezien zullen de mensen dat uiteindelijk het beste gevonden hebben. soms moet je vooruit durven denken in het leven.
|
Heu... Het gaat hier wel degelijk om een campagne voor verkeersveiligheid hoor 8-)
|
Inderdaad, maar waar zijn in Wallonië tunnels?
Ik heb gisteren 700 km door Wallonië gereden en geen enkele tunnel tegengekomen! Wat is dan het nut voor de verkeersveiligheid? Daarom bedoelde ik : zou het kunnen dat het symbolisch bedoeld is? |
Citaat:
En mja lijkt me verkeersveiligheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gisteren 700 km door Wallonië gereden en geen enkele tunnel tegengekomen!
Amai, 700 km, nen hele dag heen en weer gereden van Arlon tot Mouscron? Beetje paranoia geworden door al die luie Franstalige werklozen die op hun gemak over de autostrades tuffen op kosten van de hardwerkende vlaming? |
inderdaad van Luxemburg over Antwerpen naar kortrijk en terug naar Luxemburg.
1 november he, familiebezoeken afleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Also sprach Hans I, der Führer des BUB... Jongen toch, gij zijt een schande voor al degenen die zich Belgicist noemen, dat beseft gij toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Belgicisten ergeren zich al aan de BUB führer :lol: |
Citaat:
|
Hans 1 heeft zich vergist van onderwerp!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be