![]() |
Verkeersveiligheid : Groen! wil terug beleid met ambitie
Sinds 2005 is de spectaculaire daling van het aantal verkeersslachtoffers onder Paarsgroen stil gevallen. In de laatste verkeersveiligheidsbarometer blijkt dat het aantal doden nu zelfs terug stijgt. Het gaat om een nationale tendens, die zich even goed voordoet in het Vlaamse Gewest. De paarse regering en minister Landuyt dragen mee verantwoordelijkheid voor het ambitieloze beleid van de laatste jaren.
Lees verder... |
Met de liberaal-roomse regering in de maak,
zou groen! zich dan niet beter op andere zaken concentreren. Bijvoorbeeld kritiek op: 1 de associale plannen van de toekomstige regering 2 alle zaken uit de paars-groene regering die één na één teruggedraaid worden... |
Doen ze toch? (activering werklozen en uitsluiting werklozen etc)
|
Je hebt gelijk,
ik had het over het hoofd gezien omdat ik onder persmededelingen enkel deze van Groen! had teruggevonden... Mischien dat ik gewoon hoopte op meer persmededelingen in de juist aangehaalde trend... |
Citaat:
|
Dat heeft niets te maken met ambitie. Dat de superboetes & flitskamera's slechts een "tijdelijk" effect zouden hebben was al lang vastgesteld.
Men heeft geen "ambitie" nodig, wel meer middelen & bevoegdheden voor politie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be