![]() |
Nieuwe partij
Stel je mag zelf een nieuwe partij oprichten.
1 Welke naam zou ze hebben? 2 Wat is het tienpunten programma? 3 Welke nieuwe kleur geef je je partij? 4 Welk wordt het symbool van je nieuwe partij? 5 En welke BV (bekende vlaming) of BW (bekende wereldburger)wil je op je lijst? |
Vraag me dit nog eens na de volgende verkiezingen, dan kunnen we hier in Nederland definitief d66 begraven en op dezelfde plek in het spectrum een partij beginnen die vooral niks aan bestuurlijke vernieuwing doet en wel wat aan belangrijke dingen.
|
Citaat:
|
1 Hond
2 1voor, 2met , 3aan , 4in , 5op, 6naast, 7onder, 8bij, 9langs, 10boven iedereen een hond 3 hond 4 hond 5 samson |
1 Welke naam zou ze hebben?
De lijst P.E.L.G.R.I.M. 2 Wat is het tienpunten programma? ik heb er maar drie nodig. alle macht aan mij / polygamie legaliseren voor mij / dronkoers aanstellen als minister van horecazaken. 3 Welke nieuwe kleur geef je je partij? Kleuren worden verboden. 4 Welk wordt het symbool van je nieuwe partij? mijn gezicht, gestyleerd op che guevarawijze. 5 En welke BV (bekende vlaming) of BW (bekende wereldburger)wil je op je lijst? ikzelf wie anders. BUIGT, KLOOTJESVOLK! |
*Buigt voor de grote leider, de verlosser, de almachtige.*
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/180 |
Citaat:
ja heel erg mooi, lijkt een beetje op kat als kleur... |
Citaat:
|
De Tegenpartij
Geen gezeik, iedereen rijk. Samen voor ons eige. |
Citaat:
|
Citaat:
U overtreedt de "geen gezeik" regel ;) |
1 Welke naam zou ze hebben?
Algehele Samlung der Lombasianistische Aanbidders van Margaret Cavendish et al. (Nieuwe Beweging ter Ere van het Oude) - ASLAMC (NBEO) 2 Wat is het tienpunten programma? Het tienpuntenprogramma zit vervat in de twee uitgangspunten en grondvestingen van de partij.
Lombasianistisch rood. 4 Welk wordt het symbool van je nieuwe partij? Het ideaaltype der Lombasianistischen Borger. 5 En welke BV (bekende vlaming) of BW (bekende wereldburger)wil je op je lijst? Bekende borgers kunnen geen Lombasianistischen borger zijn en worden dientengevolge geweerd uit de partij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be