![]() |
De grote nostalgie-topic
Wel, aangezien nostalgie-topics toch wel zeer in zijn, wilde ik es aan jullie vragen naar welke momenten je het meeste heimwee hebt: uw schooltijd, uw eerste lief, uw legerdienst...?
In mijn geval denk ik wel met veel weemoed terug aan de CM-kampen, mooie streken, leuke mensen, veel plezante dingen gedaan. Kon die tijd maar terugkomen:-) |
Ik denk aan ongeveer alles met nostalgie terug.
Gemakkelijker is dus om te zeggen waar ik geen nostalgische gedachten bij heb: verkiezingsprogramma's van politieke partijen, mijn tweede dag in de créche, en mijn registratie op p.be. |
Toen ik een jaar of 21 was en nog een knappe jongeman was die heel wat heeft uitgespookt in het dorpje waar ik woon.
En mijn periode als linkse wereldwinkelmederwerker was ook een leuke tijd. |
Mijn jeugd in Japan, ook al was ik toen nog heel klein, ik herinner me vage dingen en die zijn mooi.
Jammer dat mijn situatie het onmogelijk maakt om momenteel terug te keren.:-( |
Ik mis haar ook wel. Net als ik duupje mis.
|
Citaat:
Duupje is onmogelijk te missen. |
Citaat:
De Koude Oorlog Camping Bonanza in Blankenberge Jokari Schoolreisjes naar de Ardennen Geilen op klasgenootjes De cinema's van Baron Heylen Allerhande solo-reizen Mijn laatste lief |
Citaat:
zalige britse serie. allo, allo trouwens ook. net als blackadder en fawlty towers. britten en humor, die gaan goed samen |
nostalgie naar de tijd dat nostalgie nog niet aan de orde was.
|
Citaat:
Maar in mijn geval was mylord = Jaz. ;-) |
Citaat:
de vakanties bij mijn tante aan zee. samson & gert, ( de tijd dat ik dat nog het einde vond ) de lagere school op het college. de wandelingen met mijn grootvader , .... en zo zijn er nog een aantal dingen. nostalgie genoeg eigenlijk. al heb ik liever geen last van. |
Citaat:
goed gezegd :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be