![]() |
Radiouitzendingen
Kan een openbare radiozender openlijk standpunten in nemen of is dat niet eerder te beschouwen als machtsmisbruik.
Deze namiddag hoorde ik een oproep op de radio tot het stemmen van een petitie voor het behoud van België met daarbij op de achtergrond het Belgisch volkslied. Het is nog niet erg genoeg dat hun nieuwsvoeringen meestal al partijgetint zijn , dat ze nu ook nog het volk wat gaan aanzetten tot...... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar lach er maar eens mee. Als men na zo een lange tijd nog altijd oproept om die petitie te stemmpen, wil zeggen dat het niet echt gaat zoals ze gedroomd hadden. Een poging van de losers dus :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in België is dat het WEL! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus u geeft toe dat het politiek getint is. Immers, als je de huidige vorming ondersteund ondersteun je dus ook oranje-blauw. En dan moet je niet gaan zeuren over het woord ondersteuning want daar doe ik niet aan. ;) |
Citaat:
|
Als Pietje dezelfde redenering blijft volgen wat betreft de radiostations in een onafhankelijk Vlaanderen, ben ik een tevreden man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De openbare omroep is verantwoording verschuldigd aan de Vlaamse regering, niet aan de federale. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be