Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Eenheid-Unité-Einheit: De nationale petitie voor de eenheid van België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97404)

Politics.be 5 november 2007 17:40

Eenheid-Unité-Einheit: De nationale petitie voor de eenheid van België

De petitie vraagt onze politici1. de eenheid van het land veilig te stellen2. samen eenzelfde doelstelling van eensgezindheid na te streven

Lees verder...

Zwartengeel 5 november 2007 17:54

Gratis, gratis, gratis, alles gratis. Waar hebben we dat nog gehoord? Waarom wordt er dan vriendelijk gevraagd om met gulle hand te storten? Voor niets gaat de zon op, jongens.

Patriot! 5 november 2007 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3048781)
Gratis, gratis, gratis, alles gratis. Waar hebben we dat nog gehoord? Waarom wordt er dan vriendelijk gevraagd om met gulle hand te storten? Voor niets gaat de zon op, jongens.

Om de papieren versie in elke brievenbus van het Koninkrijk te krijgen. En ja, ik weet dat gij ze zult verscheuren, weggooien, als toiletpapier gebruiken,... bespaar me uw spitsvondigheden. Honderdduizenden zullen hun stem laten horen. België zal zich sterker dan ooit oprichten tegen haar separatistische vijanden.

Eddy B 5 november 2007 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3048848)
Om de papieren versie in elke brievenbus van het Koninkrijk te krijgen. En ja, ik weet dat gij ze zult verscheuren, weggooien, als toiletpapier gebruiken,... bespaar me uw spitsvondigheden. Honderdduizenden zullen hun stem laten horen. België zal zich sterker dan ooit oprichten tegen haar separatistische vijanden.

:rofl:

Daimanta 5 november 2007 18:45

Citaat:

Dan vraag ik u, is dat knip en plak werk of gelooft u het zelf?

mcielen 5 november 2007 20:26

Citaat:

Honderdduizenden zullen hun stem laten horen. België zal zich sterker dan ooit oprichten tegen haar separatistische vijanden.

ik kom amper bij...

Zwitser 5 november 2007 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Politics.be (Bericht 3048743)
De petitie vraagt onze politici1. de eenheid van het land veilig te stellen2. samen eenzelfde doelstelling van eensgezindheid na te streven

Lees verder...

Wanneer gaat "depetitie.be" eindelijk ook eens in de taal van de meerderheid van de Belgische bevolking te bekijken zijn?

Pelgrim 5 november 2007 22:44

Citaat:

ik zal ze niet weggooien, ik zal klacht indienen. Op mijn bus staat namelijk: geen reclame.

Metternich 5 november 2007 22:59

Citaat:

België zal zich sterker dan ooit oprichten tegen haar separatistische vijanden.

Hopelijk. Veel vijanden betekent veel eer.

Hashiwokakero 5 november 2007 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3049541)
Hopelijk. Veel vijanden betekent veel eer.

Het debat zal losbreken, en aangezien de Vlaams Nationalisten dit debat onmogelijk kunnen verliezen ziet het er ZEER goed uit!

jOOSt 5 november 2007 23:07

Petities, vlagjes en gezeik...wat een circus die Belgicisten. Ze mogen eens met deftige argumenten voor de dag komen. Het debat zou er alleen mee winnen.

Hashiwokakero 5 november 2007 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt (Bericht 3049555)
Petities, vlagjes en gezeik...wat een circus die Belgicisten. Ze mogen eens met deftige argumenten voor de dag komen. Het debat zou er alleen mee winnen.

Dat een land naar bevestiging zoekt is gewoon op zich al hilarisch.:lol:

jOOSt 6 november 2007 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3049589)

Daar heb je inderdaad een punt.:-D

mcielen 6 november 2007 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero (Bericht 3049589)

Zoals The Economist al schreef (ik citeer vrij): Als België niet al bestond, zou iemand in de huidige situatie dan nog de moeite doen het te creëren?

De Garde 6 november 2007 12:34

Citaat:

Weggooien? Als toiletpapier gebruiken? Maar nee, ik hou dat bij. Als België dan verdwenen is, kan ik tenminste laten zien waarom dit land het niet volgehouden heeft.

De Garde 6 november 2007 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3049520)
ik zal ze niet weggooien, ik zal klacht indienen. Op mijn bus staat namelijk: geen reclame.

Als we nu eens 'geen stupiditeit' er bij zouden plakken?

Zwartengeel 6 november 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 3050336)
Weggooien? Als toiletpapier gebruiken? Maar nee, ik hou dat bij. Als België dan verdwenen is, kan ik tenminste laten zien waarom dit land het niet volgehouden heeft.

Alleen al het idee dat je dat dan aan een buitenlander zou tonen...

Hans1 6 november 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcielen (Bericht 3049814)
Zoals The Economist al schreef (ik citeer vrij): Als België niet al bestond, zou iemand in de huidige situatie dan nog de moeite doen het te creëren?

U doelt waarschijnlijk op de Europese Unie, de VSA, Frankrijk, Nederland en alle andere meertalige landen en organisaties?

Eddy B 6 november 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3049520)

Stel je voor dat men in Spanje hetzelfde zou doen tegenover de Catalanen. Ze waren de risee van europa, maar nee hoor : de belgicisten willen per se de risee zijn :lol:

Eddy B 6 november 2007 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 3050533)
U doelt waarschijnlijk op de Europese Unie, de VSA, Frankrijk, Nederland en alle andere meertalige landen en organisaties?

Gedaan me uwe zever : Vlaanderen unitair!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be