![]() |
als je niet strijdt/pleit voor een onafhankelijk vlaanderen
ben je dan
1) automatisch een 'belgicist' 2) een 'randdebiel' 3) ik begrijp de vraag niet maar ik ken de melodie van de vlaamse leeuw beter dan de marseillaise 4) een wereldburger |
Citaat:
2)Ja 3)Toont nog maar eens hoe debiel u waarschijnlijk bent met uw belgicistisch geblaat. 4)Nee, wereldburgers zijn niet asociaal. |
kijk meneer hashiwoKAKero
had ik die vlaamse militanten pas aangeboden gekregen zo'n honderd jaar geleden ging ik die hoogstwaarschijnlijk gekoesterd hebben face it de vlaamse strijd is sinds lang gestreden en gewonnen nu blijven alleen de melkers over |
Als je wel voorstander bent van Vlaamse onafhankelijkheid ben je
a) Racist b) Fascist c) Ongeschoold d) Alle 3 e) Een kleine minderheid f) Een Walenhater met een onverwerkt verleden die elk jaar naar de IJzerbedevaart gaat. :roll: Of misschien willen de meeste mensen van Belgiscisten tot flaminganten misschien gewoon een zo goed mogelijk systeem waar zo veel mogelijk mensen gelukkig in zijn. En dan kunnen we eens de discussie houden waar dat is. In een onafhankelijk Vlaanderen als lidstaat van de EU. Of in België. |
Citaat:
|
neenee het viel me meteen op :)
|
Citaat:
|
dat u vanwaar u zit mijn niveau kan inschatten vind ik wel enigszins verontrustend
|
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
|
zeer zeker
maar toch maar half zoveel dan mijn eerste dag op het door het VB overgenomen forum politics.BE |
Citaat:
|
helemaal niet
maar dit is een publiek forum het heet politics.be ik erger me al maanden over heel wat onderwerpen en geef toe discussie is en blijft een fantastisch ding |
Citaat:
ja censuur ja ;-) edit: dit is een historisch moment, nooit meer zal ik tegen jou zoveel ja zeggen!8-) |
hangt er vanaf hoe mijn vraagstelling zal zijn
|
en ja dit moet ik toch effe kwijt
ik ben van geen kanten een belgicist nietegenstaande dit me de laatste paar uren al meermaals is als ik het zo mag noemen 'verweten' het is niet omdat ik vind dat een onafhankelijk vlaanderen totaal geen nut kan hebben dat ik daarom een belgicist zou zijn ik zei het al eerder ik ben de trotse bezitter van een aardbewonerspasje |
Citaat:
Hoe jammer je het ook kan vinden er zijn nu eenmaal grenzen nodig. En heus niet alleen voor wat nationalisten. Ik wil in een land wonen die zo democratisch, efficiënt en rechtvaardig mogelijk is. En in die discussie is het totaal irrelevant of jij je wereldburger voelt of niet. Dat is je goed recht maar zo lang er geen Aardse regering kunnen we ons misschien bezighouden met onze huidige staat gezond te krijgen. En dat is mijns inziens een onafhankelijk Vlaanderen in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon de boom in... en ga APPELEN plukken, het is het seizoen ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be