![]() |
Chapeau voor N-VA!
Dit bekomen voor een partij van 5 mensen in de kamer 2 in de senaat, en nog eens 5 in het Vlaams parlement. Respect!
Alle Vlaamse partijen zitten vast dankzij N-VA met Bart De Wever. Dit is ongezien! Wanneer de vijand begint te schelden in de 7de dag op BDW; is dit een teken dat de N-VA als luis in de pels zijn werk doet! Bij deze een oproep aan alle Vlaams Nationalisten deze figuren te steunen in hun werk tot een ONAFHANKLIJK VLAANDEREN. |
The tail wagging the dog: hoe lang zal dat duren:?::lol:
|
ja, vind ik ook wel mooi gedaan van BDW. Respect.
|
Mooiste is zelf als er ooit een oranje-blauwe regering komt dat er nog enkele N-VA'ers als eerste opvolger in de kamer komen wanneer enkele CD&V'ers minister worden
|
Citaat:
Inkrimping van de Vlaamse macht in de Rand in plaats van uitbreiding: respect! Een de facto annexatie van de zes bij Brussel, zoals De Standaard vanochtend terecht schrijft, en geen poot meer om op te staan bij een uiteenvallen van België: respect! |
Citaat:
[email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] |
Citaat:
|
Citaat:
Briljacte tactiek. Ja, ja. Vlamingen geven niet toe ... omwille vh non vd Franstaligen. Wat als ze straks ja zeggen? Dan zijn we pas 'gerold'. |
Citaat:
Als de 'zuidelijken' op de valreep toch nog JA zeggen dan kan elke vlaamse onderhandelaar nog voor de stemming in de commissie altijd NEEN of JA, MAAR zeggen. Dan is er geen basis en gaat de stemming door. Politiek is geen optelsom. |
Citaat:
Overigens weer typisch bekrompen Vlaams : de pianospelers in de rug schieten ipv een groot Vlaams front te maken. |
Citaat:
Citaat:
Akkoord of geen akkoord, het Vlaamse splitsingsvoorstel moet vandaag gestemd worden in de Kamercommissie. |
Arme burgemeesters.....
|
Ik ga akkoord met Kortaf. Het probleem bij die gemeenten is de al jaren aan de gang zijnde verfransing. Die Vlaamse gemeenten moeten we opnieuw Vervlaamsen. Door hen meer impact te geven op Cultuur en door hen toch nog te laten stemmen op Franstalige politici gaat dit duidelijk niet lukken en wat nog belangrijker is. Het gaat compleet voorbij aan wat nu exact de bedoeling is van de splitsing van BHV. Extra geld voor Brussel is het enige waar ik mee kan leven. De rest is voor mij gewoon zever.
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was toch verschoten van die enquete van de VRT waaruit bleek dat er toch veel genegen zijn om bij Brussel aan te sluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kom je daar niet zo vaak. Tussen Brussel en de (dichte) Rand zie je nog amper verschil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be