![]() |
Kamercommissie live vanaf 14u30
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...7villapolitica
Citaat:
|
oe oe oe, en ik zit op mijn werk...
Zal het moeten doen met updates hier op het forum en de blog op de verschillende krantensites. |
Kan je daar niet een live stream volgen?
Hopelijk stemmen ze de vlaamse voorstellen en houden ze zich daaraan tot het einde. Die lepel suiker... das eerder een lading voor die kamions waarmee bartje al een symbolisch de transferts uitbeeldde. Nu stemt hij toe in zeggenschap van de francofonen binnen Vlaanderen. Goe zot zene! Stemmen dus. Ik, en velen met mij, hadden hier toch wel enige hoop gesteld op BDW om geen toegevingen te doen. Lang heeft men kunnen verzwijgen wat er op tafel lag, maar nu er wat bovenkomt, is het sop de kool niet waard. Dan leiver géén regering desnoods. Hopelijk komen ze rap tot het inzicht dat eigenlijk BELGIË moet gesplits worden... Bartje en Yves hebben er gelegen bij mij op dit moment. We weten weeral op wie we moeten stemmen binnenkort! |
Citaat:
Zelfs al ging het lukken, ik kan niet midden in een kantoor mijn volume opeens opzetten om mee te luisteren hé |
Citaat:
|
Citaat:
Dus volgen we tekstgewijs en houd er ene (in dit geval: ikke wegens de beste bureauplaats voor dit) de rest op de hoogte |
Wie zit er trouwens voor de NVA in die commissie? Frieda?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dekamer.be/kvvcr/showpage...om.cfm?com=061 |
De zeventienkoppige commissie Binnenlandse Zaken is als volgt samengesteld:
- Pieter De Crem (CD&V), voorzitter - Jacqueline Galant (MR) ondervoorzitter - Hans Bonte (SP.A) - Bart De Wever (N-VA) - Michel Doomst (CD&V) - Carl Devlies (CD&V) - Bart Tommelein (Open VLD) - Luk Van Biesen (Open VLD) - Ludwig Vandenhove (SP.A) - Tinne Van der Straeten (Groen!) - Filip De Man (Vlaams Belang) - Linda Vissers (Vlaams Belang) - Karin Lalieux (PS) - Eric Thiébaut (PS) - Philippe Collard (MR) - Francois-Xavier de Donnea (MR) - Josy Arens (CDH) |
Open VLD zou niet stemmen staat in de standaard
|
Communautaire naar koelkast
In kringen van onderhandelaars valt te horen dat oranje-blauw wil voortwerken aan een sociaal-economische regering met Yves Leterme als formateur. De stemming van deze namiddag zorgt ervoor dat het communautaire aspect voor lange tijd naar de koelkast zal verhuizen. 14 uur: 'De Wever sprak niet voor alle Vlaamse partijen' Ook Open VLD pleegt op dit moment overleg met zijn fractie. De liberalen ontkennen dat N-VA voor alle Vlaamse partijen sprak en bespreken nu met hun fractieleden of er een stemming komt. |
de twee eerste links doen het niet bij mij :(
en de laatste twee ook niet :( |
Alé ze hebben hun kar terug gekeerd. Op TV zeggen ze nu dat Tommelein en co toch gaan stemmen
|
Waar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg niets te zien op de streaming ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be