![]() |
homohaat op het forum?
Omdat hier enkele topics staan die BEPAALD gedrag van BEPAALDE homo's afkeuren/in vraag stellen, en daarbij steevast van die BEPAALDE homo's dan het verwijt komt dat men homohater e.d. is, hier een vraag direct op de man af: Wie is hier tegen homo's tout court? M.a.w. wie is homohater? Diegene die in eer en geweten "ik niet" antwoordt, moet nooit meer daarvan beschuldigd worden.
Voil�*, het eerste antwoord: Sn00py niet. |
Citaat:
Maar geen homohater. |
Het tweede antwoord: Another Brick ook niet.
Btw: mijn doopmeter is lesbisch. So what? |
Bepaalde forumgebruikers schrijven dan ook heel wat infantiele berichten m.b.t. holebi's.
Dan zoek je het toch om de sticker "homohater" opgekleefd te krijgen. |
moi non plus. Iedereen baas in eigen hol of foef, zou ik zo zeggen.
Wel op het forum al homo's tegengekomen die VB-hater zijn. |
Er zijn immers geen homo's hier op het forum. Raf bevoorbeeld, dat is in werkelijkheid waarschijnlijk een bejaarde vrouw. :)
|
Ik moet niet hebben van sommige homo's hier op dit forum. Maar dit is niet gerelateerd aan hun homo-zijn.
|
Sexuele voorkeur is persoonlijk.
Maar aub, ram die niet door mijn strot. En dat is wat onze "verrijkende avatargebruikers" wel doen naar mijn mening. |
Wat maakt dat hier allemaal in hemelsnaam uit? Kan hier niet meer gediscussierd worden zonder over homo's of 't VB te beginnen? Dit begint verdomme toch de spuigaten uit te lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat niemand. Veel mensen werken echter wel op mijn zenuwen. Meestal omdat ze zo onnozel zijn.Ook homos daartussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze weten met hun frustraties geen blijf meer.
|
Citaat:
Deze topic is net een reactie op hysterische antwoorden als het uwe hier. Maar dat zult ge nooit snappen zeker? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be