Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   BDW schoothondje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97556)

jan hyoens 8 november 2007 11:41

BDW schoothondje

Ik had graag eens vernomen wat de niveanen van de nieuwste affiche van hun oxfam-vrienden vinden. Let op het schoothondje van haan Leterme!

zorroaster 8 november 2007 11:53

Reynders als schoothondje van Milquet? Dat moet ook aankomen!

Een serieuze reactie ga ik hier trouwens niet aan verspillen. Iedereen maakt cartoons zoals ze willen, al begrijp ik hier niet meteen het punt van...

solidarnosc 8 november 2007 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 3055578)

Een serieuze reactie ga ik hier trouwens niet aan verspillen. Iedereen maakt cartoons zoals ze willen, al begrijp ik hier niet meteen het punt van...

Nja correcter was geweest om Reynders naast Leterme te zetten en Mangain als shoothond maar dan was het een homohuwelijk geweest en dat was er dan weer net over. ;-)

filosoof 8 november 2007 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 3055669)
Nja correcter was geweest om Reynders naast Leterme te zetten en Mangain als shoothond maar dan was het een homohuwelijk geweest en dat was er dan weer net over. ;-)

Heeft LSP een probleem met homohuwelijken :?::-o

Zwartengeel 8 november 2007 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 3055578)

Het punt is dat Hyoenz eindelijk weer een excuus gevonden heeft om hier zijn kop nog eens te laten zien.

lomeanor 8 november 2007 12:53

Ik moet zeggen dat ik niet snap wat Oxfam hiermee bedoelt.

Wat heeft deze cartoon met de opdracht van oxfam te maken, dat vraag ik me af.

zorroaster 8 november 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3055713)
Ik moet zeggen dat ik niet snap wat Oxfam hiermee bedoelt.

Wat heeft deze cartoon met de opdracht van oxfam te maken, dat vraag ik me af.

Ik denk dat t te maken heeft met hun rijst. Je ziet het afgebeeld links op de prent en er wordt verwezen naar het "marriage de rizon". Naar alle waarschijnlijkheid zochten ze gewoon een woordspeling en hebben ze ingespeeld op de actualiteit.

toccata 8 november 2007 14:54

:d niet te veel achter zoeken, gewoon een middelmatige cartoon voor het goede doel

robert t 8 november 2007 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3055707)
Het punt is dat Hyoenz eindelijk weer een excuus gevonden heeft om hier zijn kop nog eens te laten zien.

Tja, zo kennen we Jan hé. Altijd bereid de broodnodige Vlaamse éénheid te boycotten. Maar zijn mayonnaise is mislukt. Zijn eikes hebben veel te lang in de frigo gezeten.

jan hyoens 8 november 2007 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3056062)
Tja, zo kennen we Jan hé. Altijd bereid de broodnodige Vlaamse éénheid te boycotten. Maar zijn mayonnaise is mislukt. Zijn eikes hebben veel te lang in de frigo gezeten.

Vlaamse eenheid? Een zwaluw maakt de lente niet.

Trouwens werd jij niet geschorst door de nva toen je een charter voor Vlaamse eenheid opstelde? 8-)

zorroaster 8 november 2007 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 3056146)
Trouwens werd jij niet geschorst door de nva toen je een charter voor Vlaamse eenheid opstelde? 8-)

En vreemd genoeg heeft hij desondanks niets van die rabiate N-VA-haat waar jij mee bezeten bent. Zou je dat niet een klein beetje aan het denken kunnen zetten?

Savatage 8 november 2007 16:11

Zwakke cartoon; ik heb al harder gelachen om kalendermopjes ...

robert t 8 november 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 3056146)
Vlaamse eenheid? Een zwaluw maakt de lente niet.

Gisteren werd voor de eerste maal duidelijk wat Vlaamse éénheid betekent. De Franstaligen zijn nog aan het "bekomen". En dat was maar het begin. We zijn maar pas vertrokken.
Citaat:

Klopt. So what? Ik kan beter voor éénheid pleiten buiten de partijen dan er middenin.

jan hyoens 9 november 2007 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3056224)
Gisteren werd voor de eerste maal duidelijk wat Vlaamse éénheid betekent. De Franstaligen zijn nog aan het "bekomen". En dat was maar het begin. We zijn maar pas vertrokken.
Klopt. So what? Ik kan beter voor éénheid pleiten buiten de partijen dan er middenin.

:lol: Komaan! zo naïef kan je toch niet zijn!

Voor de rest: bedankt aan de mensen die on-topic hebben geantwoord en niet op de man spelen!

Linkse Vogel 10 november 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3055674)
Heeft LSP een probleem met homohuwelijken :?::-o

Leve het lage IQ en de kortzichtigheid.

jan hyoens 21 november 2007 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3056224)

beste robert en andere: wat vinden jullie van de column van BDW over Gerolf Annemans op de nva-webstek? Ook Vlaamse eenheid?

Ambiorix1 21 november 2007 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 3061442)

Leve het lage IQ en de kortzichtigheid

Met de belgische vod onder uw tekst.:lol:
ik wist het nog niet dat je het voor de vlaamse zaak opneemt, bedankt bij deze.

AVV 21 november 2007 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 3088655)
beste robert en andere: wat vinden jullie van de column van BDW over Gerolf Annemans op de nva-webstek? Ook Vlaamse eenheid?

Laat me dit zeggen : de verdienste van het Vlaams Belang, door haar rechtlijnigheid en vasthouden aan haar programmapunten, is bijzonder groot in de huidige constellatie van dit land. Dat BDW nu deze partij, die sinds dag 1 vasthoudt aan Vlaamse onafhankelijkeid, met alle mogelijke middelen tracht te beschadigen, zal hem vroeg of laat zuur opbreken.
Indien hij straks (en het zit er aan te komen) juist door gebrek aan rechtlijnigheid aan het Belgische bestel zal meewerken, heeft hij reeds na enkele jaren 'zijn beste tijd' gehad.
In zijn colum uithalen naar Gerolf Annemans getuigt van weinig Vlaams 'vakmanschap'
Enfin, tijd brengt raad, ook voor Bart DeWever

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be