![]() |
BDW schoothondje
Ik had graag eens vernomen wat de niveanen van de nieuwste affiche van hun oxfam-vrienden vinden. Let op het schoothondje van haan Leterme!
![]() |
Reynders als schoothondje van Milquet? Dat moet ook aankomen!
Een serieuze reactie ga ik hier trouwens niet aan verspillen. Iedereen maakt cartoons zoals ze willen, al begrijp ik hier niet meteen het punt van... |
Citaat:
Nja correcter was geweest om Reynders naast Leterme te zetten en Mangain als shoothond maar dan was het een homohuwelijk geweest en dat was er dan weer net over. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik niet snap wat Oxfam hiermee bedoelt.
Wat heeft deze cartoon met de opdracht van oxfam te maken, dat vraag ik me af. |
Citaat:
|
:d niet te veel achter zoeken, gewoon een middelmatige cartoon voor het goede doel
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse eenheid? Een zwaluw maakt de lente niet. Trouwens werd jij niet geschorst door de nva toen je een charter voor Vlaamse eenheid opstelde? 8-) |
Citaat:
|
Zwakke cartoon; ik heb al harder gelachen om kalendermopjes ...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest: bedankt aan de mensen die on-topic hebben geantwoord en niet op de man spelen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Laat me dit zeggen : de verdienste van het Vlaams Belang, door haar rechtlijnigheid en vasthouden aan haar programmapunten, is bijzonder groot in de huidige constellatie van dit land. Dat BDW nu deze partij, die sinds dag 1 vasthoudt aan Vlaamse onafhankelijkeid, met alle mogelijke middelen tracht te beschadigen, zal hem vroeg of laat zuur opbreken. Indien hij straks (en het zit er aan te komen) juist door gebrek aan rechtlijnigheid aan het Belgische bestel zal meewerken, heeft hij reeds na enkele jaren 'zijn beste tijd' gehad. In zijn colum uithalen naar Gerolf Annemans getuigt van weinig Vlaams 'vakmanschap' Enfin, tijd brengt raad, ook voor Bart DeWever |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be