![]() |
QuiT N-VA : laat je volksvertegenwoordiger weten wat je wil
Bekijk het langs de goede kant: de CVP-staatsgreep biedt de kans om tegen 2009 te bouwen aan een grote Vlaamsgezinde partij van NVA, LDD en eventueel wat ontgoochelde VB-ers en CVP-ers.
Zo'n partij moet, als het goed gespeeld wordt, in de huidige omstandigheden 15 �* 20 pct kunnen halen, en de CVP een slag toebrengen die ze niet meer te boven komt. De NVA wil dit natuurlijk ook, ze willen niet vermorzeld worden binnen anderhalf jaar. Ze hebben alleen een steuntje nodig! Help hen om dit waar te maken, laat hen weten dat deelname aan de katholieke staatsgreep op geen enkele wijze kan. Zonder de 5 NVA-zetels kan oranjeblauw geen kant op. De NVA moet haar unieke positie gebruiken om de staatsgreep van de CVP-royale te torpederen. Dit zijn de mailadressen van de N-VA en zijn volksvertegenwoordigers: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] |
Ik geraak daar niet binnen.
|
Citaat:
Wij (Vrij Vlaanderen) zijn nieuw, totaal anders, maar kiezen resoluut voor Vlaanderen. ZO is er maar één andere partij. Het is dus kiezen tussen VB en VV. Alle andere keuzes zijn slechte Vlaamse keuzes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eddy, Eddy, ik zie alleen maar interpretaties in de gazetten. Waar zie jij een "bewijs". Wacht toch nog enkele uren om te weten wat er werkelijk aan de hand is. |
aangezien ik toch niet op nva stem(de) doe ik niet mee :)
|
Citaat:
Het enige wat we nog niet weten is of de NVA de staatsgreep steunt of niet. En dus of ze binnen anderhalf jaar nog bestaat of niet. |
Citaat:
Je kan het hen natuurlijk ook telefonisch laten weten: Nieuw-Vlaamse Alliantie Liefdadigheidsstraat 39 1210 Brussel tel: 02/219.49.30 fax: 02/217.35.10 e-post: [email protected] |
Citaat:
Vlaams-nationalistische partijen hebben nooit uitgeblonken in stabiliteit: na het Egmontpact verkruimelde de VU, twintig jaar later spatte ze helemaal uit elkaar in de oorlog tussen Anciaux en Bourgeois, vandaag staat de N-VA opnieuw onder hoge druk, Spirit zit in crisis, het VB is de jongste tijd vooral in het nieuws gekomen door onderling gekibbel, van Vlott wordt niets meer vernomen, etc. Gelukkig is er nog Jean-Marie, de gulzige gier, klaar om zich helemaal vol te vreten, maar met een grillig ideologisch profiel. 't Zijn vreemde tijden. 8-) |
Citaat:
De Franstalige pers. Wereldwijd vermaard voor zijn objektiviteit. De laatste week zichzelf daarin meermaals overtroffen. Astemblief hé !!!!! Kortaf, zijt gij nu helemaal beneveld? Ge hebt sloten teveel sjampanje gedronken na de transformatie van de Rem naar de Stem ??? |
Citaat:
Vandaag lijken ze echter aan te komen. Ik ben er dus aan bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
zolant de democratische ;-) Vlaams Nationalisten daar niet achter zijn zullen ze die oneinidge cyclus blijven doormaken ... groeien-toegeven-splitsen-groeien ... om aldus het bestaan van België eigenlijk te bestendigen ...(zal de volgende om deze strategie te volgen en de cyclus voort te zetten LDD zijn (al dan niet aangevuld met N-VA) ? tot ze zullen inzien dat Onafhankelijkheid niet iets is wat je kan 'vragen, onderhandelen' ... onafhankelijkheid moet je nemen, declareren, een andere weg is er niet. niks vreemd aan, me dunkt is dat zonneklaar ... |
Citaat:
Wat betreft JMD: dit is gewoon politiek. En politiek is nu eenmaal een biotoop waar aasgieren zich uitstekend thuis voelen. Cynisme? Klopt. Ze moeten knokken om hun machtsgevoel te bevredigen. Voor het geld moeten ze het niet meer doen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Los daarvan, als er één CD&V'er is in wie ik vertrouwen heb, is het wel Vandeurzen. On verra... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be