![]() |
eerste intelligent antwoord Prins Filip
Vandaag gehoord op Radio 1: Jef Lambrecht stelt tijdens een interview met prins filip (op handelsmissie in Bahrein) een vraag over Bahrein aan de monseigneur en die antwoordt: "Daar kan u beter zelf op antwoorden, u die hier zoveel reist in deze streken."
De vraag was ongeveer: "Maar Bahrein en Qatar zijn toch kleine kwetsbare landjes in een explosieve regio?" Slim is hij, die zijn eigen domheid onderkent.:roll: |
Zwijgt ik heb hem voor de eerste keer horen lachen op de radio :lol:
|
Citaat:
|
Mathilde mocht weer eens klasje met gehandicapten bezoeken... leuk zeg. Filip was er fier op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd... Wat zou je nu op zo'n "vraag" moeten antwoorden?
Niet dat ik een royalist ben; maar één ik vind dat je je republicanisme niet moet laten vasthangen aan de intelligentie van de leden van het vorstenhuis, en twéé het antwoord op die vraag niet onmiddelijk kunnen beantwoorden zie ik niet als een teken van dommigheid. Bij deze sn00py; antwoord op die eerste vraag of geef uw dommigheid toe... |
Citaat:
't Zal ons leren één en ander vast te hangen aan de intelligentie van de leden des vorstenhuis. Enfin, ieder zijn mening. |
"Interview" ook gehoord.
Zielig he, zo'n monoloog van Jef Lambrecht? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, als je een vraag wil stellen aan Philippe de B. moet je het wat eenvoudig houden, anders begrijpt die jongen dat niet. En ik heb niet de indruk dat Lambrecht het altijd eenvoudig w�*l houden. |
Citaat:
Hoewel, dat van die toiletten... Dat zal hij toch wel gedaan hebben, denk ik. |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
zeg ons nog ne keer wat jij en je zielsverwanten vinden van een erfopvolgend aristokratisch staatshoofd, of jullie daar voor zijn dan wel dat jullie ook voor Vlaanderen voorstander zouden zijn van een president. Ik weet het wel en ik ken jullie stelling daarover, maar ik hoor het zo graag zeggen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds, kunnen lachen met karikaturen als Philippe de B. is inderdaad uiterst makkelijk, en daar doen we dus dankbaar aan mee. Maar het is uiteraard juist : zelfs al zou die jongen enig verstand hebben, dan nog past hij niet - het weze nu of later - in een democratie. |
Citaat:
om een leuk grapje te begrijpen? :oops: |
Citaat:
|
De vraag met een vraag beantwoorden-truuk.
Ik moet zeggen, Prins Filip stijgt in mijn achting. Dat is immers een goldie in de communicatiewetenschappen waar men op kan terugvallen als men niet weet wat te moeten antwoorden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be