![]() |
Waar zit de koning?
|
toch niet gevlucht na de gespierde taal van de CD&V ?
|
Een koningin die nauwelijks een woord nederlands spreekt, een koning die in de huidige omstandigheden "in het buitenland" zit : proper familietje.
En wij die geacht worden dat allemaal normaal te vinden. |
Citaat:
|
Na de staatsgreep van Saksen-Coburg gisteren heeft de Vlaamse pers en de vele reacties van de burgers op internet vandaag de tsjeven doen inzien dat ze toch maar een staatshervorming moeten eisen.
|
Van mij mag hij in 't buitenland blijven. ;)
Anders zal hij zoals in het RTBF filmpje moeten vluchten... :) |
Citaat:
Wij hebben hem ongetwijfeld betaald, dus... |
Citaat:
tijd voor wat timmerwerk ![]() |
pfff...
|
Citaat:
|
Ik vind alleszins dat de koning in deze zwaar tekortschiet, ik hier al eerder een draad geopend over welke belangrijke rol de koning zou kunnen spelen in deze crisis (zoals de vorige koningen in het verleden ook vele crisissen mee helpen oplossen, door hun bemiddelaarsrol)
Deze koning echter, lijkt er zich niet veel van aan te trekken. Ik vind dat bedroevend. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens sommigen is hij nù al te ver gegaan. Overigens, ook gezien hoe Maingain de persmededeling van het paleis resoluut misbruikt ? |
Citaat:
|
Met de politiek moeiden alle Saksen Coburgs zich toch, ook al hadden ze dat beter niet gedaan. Nooit thuis zijn als het koningdom in de nesten zit zodat het personeel achter hem aan moet reizen om hem in staat te stellen zijn royale pree te kunnen blijven opstrijken is echter de specialiteit van Madam Boël's ex-vrijer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, wat het "er zich niet veel van aantrekken" betreft : ik weet niet zo zeker of Albert de politieke situatie wel erg juist kan inschatten. U zult misschien zeggen dat zijn omgeving dat zonodig voor hem doet, maar ook van die "omgeving" zou ik niet al te veel inzicht verwachten in wat zich momenteel in Vlaanderen voordoet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de koning lijkt zich zelfs niets aan te trekken van de crisis (voortdurend is hij in het buitenland op vakantie, alstublieft zeg!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be