![]() |
Maingain moet eruit!
Terzake 9/11
'Wat stelt die maingain nu voor met zijn twee zeteltje.Tis een karikatuur en we hebben hem helemaal niet nodig.' Met ongeveer die bewoording roept hij de MR op om Maingain te laten vallen. edit: Ik wist niet waar ik dit moest posten daar er al zoveel topics zijn. En ik vond het te belangrijk nieuws om het zomaar ergens middenin een topic te posten. |
Alsof dat een optie is.
|
Wie riep de MR op om Maingain te droppen?
|
Wie heeft dat gezegd?
|
Maingain moet eruit!
Zit hij dan al ergens in, soms ? Kunt u zich, zelfs in het allerergste geval, inbeelden dat we zó iemand als federaal minister zouden hebben ? Men laat Maingain voorlopig nog wat aan vuilbekkerij doen, maar of hij - als het er op aankomt - ook écht mag meedoen, is nog maar de vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
Alsof hij zelf zoveel zetels heeft.:roll: |
Citaat:
ik sluit me hierbij aan. moeilijke stap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
|
Toont des te meer aan dat die De Wever en die Maingain in hetzelfde bedje ziek zijn.
Wie van de twee het ergst is blijft de vraag... |
ik heb het Bart DeWever ook horen zeggen, en hij heeft overschot van gelijk,
als je deze morgen Maingain hoorde, de vlamingen zijn van alles de schuld, zij moeten een gebaar stellen, welk gebaar ? de walen maar ineens overal faciliteiten geven ? in gans vlaanderen ? ernstig blijven, hé. |
Citaat:
Wat is het probleem? Een klein kind kan tot die conclusie komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond BDW in Ter Zake beheerst, duidelijk en vastberaden. Zeker is er vanmorgen een dispuut geweest in het kartel over de te volgen strategie, maar opnieuw recht het kartel zijn rug. Zette ook de notabene Vlaamse pers op haar plaats. Berichtgeving in vele media staat vaak haaks op hun eigen peilingen en mening van de burger, tegenovergestelde vind je in Wallonië. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be