![]() |
Weet iemand waar ik de teksten & melodieeën van volgende liederen (die overigens ook op het Vlaams nationaal zangfeest gespeeld zullen worden, zie www.zangfeest.org/index2) op internet kan vinden?
Voor outer en heerd Op de purp'ren hei O mijn Kempen Daglied De Blauwvoet Dank bij voorbaat Erwin |
Sommige vind je hier:
www.studiant.be/muziek Maare... Kun je goed partituur lezen? Anders heb je er niet veel aan... |
Voor outer en heerd
Op de purp'ren hei De Blauwvoet De teksten van "O mijn Kempen" en "Daglied" heb ik nog niet gevonden. Antoon. |
amai, zo'n vaderlandslievende mensen hier :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Vlaams-nationaal Zangfeest is een prachtig initiatief dat ons toelaat om de clichés over de Vlaams-nationale vendelzwaaiers nog maar eens te bevestigen! 8)
|
Citaat:
Ikzelf zal zeker van de partij zijn, samen met nog enkele andere jongeren. Zondag 25 april 2004 Sportpaleis Antwerpen, van 14.30 tot 17.00 uur |
Citaat:
En de clichés bevestig zien of juist ontkent. Denk da'k trouwens een kaart over zal hebben, dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slechte Belg antoon! Ik ken tenminste de eerste woorden: o dierbaar dinges o geilig land der .... dzu, de rest weer vergeten. :oops: :lol:
|
Citaat:
"O dierbaar België de koning kan niet schijten want zennen ol is toegeplakt met kol Paolo zee moete kik is bijten en ze beet en de koning liet ne scheet!" |
:lol:
O-lé! Kan ik dat ergens in mp3 vorm downloaden? |
De "brave zeun":
voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Even een kleine verandering doorvoeren aan die tekst: voor (Vlaams) volk, voor (Vlaamse) vrijheid en voor recht (op een eigen staat) :lol: |
wordt dat ook gezongen op jullie feest?
Bedankt voor de uitnodiging trouwens, maar ik verkies belgicistische kroegentochten boven Vlaamse zangfeesten! :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be