![]() |
Gleichshaltung Wallonie-Bruxelles
De Franstaligen hebben door dat de Belgische staat uiteindelijk uiteen zal allen en bereiden nu al het begin van een Franstalige rompstaat België voor. Op zich zou mij dit niets kunnen schelen, integendeel, eigenlijk zou ik het zelf zeer positief vinden. Ware het niet dat de Franstaligen het Vlaamse hart uit het lijft willen trekken; Brussel. Wat valt er immers te lezen op http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...on=dossierArt3 ?
Citaat:
De aandachtige lezer zal ondertussen wel opgemerkt hebben dat ik het hier over Franstaligen heb en niet over Walen. Dit is wel degelijk bewust gebeurd, de Franstalige politici zijn immers geen Waalse politici. In plaats van zich te bekommeren om het Waalse volk, jagen zij liever op de stemmen van de Franstalige bourgeoisie. Het burgerlijk reactionair offensief tegen de Vlaamse golf is begonnen, hoe moeten wij reageren? |
Brussel zal de hoofdstad van Vlaanderen worden, ook al moeten we de economie daar een half jaar voor lamleggen. Geen compromissen wat dat betreft! Ik pleit overigens ook voor een grote mars op Brussel, waaraan alle Vlaams-nationalistische organisaties en hun aanhangers deelnemen (Voorpost, TAK, VVB, NSV, KVHV, Vlaams Belang, N-VA, Haviko, VNJ, VJW,...). Eén Vlaams Front tegen de Francofone agressie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Brussel wonen 500.000 Franstaligen, in Wallonië 3.500.000. Desondanks leveren zij de helft van alle Franstalige partijvoorzitters (Milquet, Maigain en Durant). Alle media van belang zijn Brussels (Le Soir, La Libre Belgique, La Derniere Heure, RTBf). Ook de werkgroep die deze Brussels-kolonialistische actie voorrberreide was voor 50% Brussels. |
Ik stel voor dat we de echte Wallinganten ook optrommelen. Zij zijn goede bondgenoten in de strijd tegen de Brusselse bourgeoisie.
Een gezamenlijke manifestatie. Vraag is of de voorposters wel zullen doorhebben dat die Waalse Hanen geen tegenbetogers maar medestanders zijn... |
Citaat:
|
Dat Brussel doet wat Brussel wil doen.
Leef, en laat leven. |
Mensen die denken dat Brussel ooit bij een zelfstandige Vlaamse staat zal horen, dromen. Vlaanderen + Brussel = mini-Belgie. En daar willen we nu toch net vanaf!!??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de rest van het land gebben ze daar verschillende regeirngen voor. En die WILLEN niet eens fuseren! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht nochtans dat het om de Vlaamse Gemeenschapscommissie ging, maar kom... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be