![]() |
Walen eisen herkenbaar signaal.
|
Volgende keer "Mangain fascist" duidelijker schilderen.
|
Het debat op kanaal Z is het beste wat ik de laatste tijd heb gezien. Het geeft duidelijk het probleem aan. Omdat dit herhaald wordt wil iki iedereen aanraden dit eens te bekijken. NU is het nog bezig.
|
Het Vlaamse parlement dat (dreigt) de onafhankelijkheid uitroept, duidelijker kan men niet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het ook gezien en het is inderdaad zeer goed. |
wie doet er mee? vertel eens
|
Citaat:
Eric van Rompay en Charle Michel. |
Is 11.000.000.000 euro's nog niet voldoende als signaal?
|
Citaat:
|
![]() Duidelijk genoeg mag ik hopen? |
Eric van Rompay stelde meermaals de vraag : WILLEN jullie wel een staatshervorming? Hij haalde duidelijke voorbeelden aan. Michel draaide rond de pot maar het kwam er op neer dat geen enkele verdeling van de bevoegdheden naar de deelstaten hun steun hed. Ze willen een oplossing die "voor alle belgen goed is". Federaal dus.
Net dat wat de Vlamingen niet willen. De impasse zal lekker lang duren Men liet een professor opdraven die duidelijk stelde: als er geen regering meer kan gevormd worden, zal er een gemeenschap gewoon de wet opleggen aan de andere, en de grondwet even opzijschuiven. Michel in het kort : WAT willen de Vlamingen toegeven. antwoord : geven wij nog ni genoeg? Eric VR in't kort : ofwel bekennen jullie tot het confederaal model, of het wordt een scheiding. Die woorden zijn niet zo uitgesproken, maar werden meer dan duidelijk geïmpliceerd. |
excellent.
thx |
Citaat:
Het debat vorige week met Gerolf Annemans en Geert Lambert was ook een goed stevig debat. |
Citaat:
Elk jaar miljarden euro's ontvangen en dan nog gaan vragen wat de Vlamingen willen toegeven... je moet het lef maar hebben. |
Citaat:
|
Kan je dat online bekijken?
|
Citaat:
Da's het minste wat we kunnen zeggen. Hoe oud was'm toen hij minister werd? 23 geloof ik. En dan maar lachen met Caligula, maar die zijn paard was maar senator en geen minister. |
Citaat:
Is eigenlijk best een apart item waard! |
Citaat:
Waarschijnlijk moet je eerst betalen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be