![]() |
Waar zitten onze studenten nu?
Ik hoor totaal niet van onze Vlaamse studenten in woelige tijden,hoe komt dit?
|
Belachelijk topic...
|
omdat het mij alleszins niets kan schelen, veel belangrijker: nieuwe financiering hoger onderwijs ten koste van democratisering
|
Jammer genoeg zijn de meeste studenten redelijk onverschillig ofwel onzinnig naiëf op communautair vlak.:-(
Maar natuurlijk niet iedereen..;-) |
Vlaanderen onafhankelijk als eerste stap naar een herenigd Dietsland 8-)
|
Citaat:
|
Vlaanderen of België, veel kan het de studenten niet meer schelen tegenwoordig. Spijtig, ik discussieer liever met een totale tegenstander dan met iemand die het allemaal niet veel kan schelen.
Maar ik zeg hier "de studenten", uiteraard bestaat "de student" niet, maar het is toch wat ik bij de meerderheid van mijn kennissenkring opmerk (die voor 90% uit studenten bestaat). |
Citaat:
gelukkig is er een kleine minderheid ( waaronder ikzelf) die wel interesse toont, kwestie van desnoods onder mekaar dan te kunnen discussieren ( zoals hier op dit forum) al zijn het hier natuurlijk nt allemaal studenten, zoveel is zeker |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat ze daarom allemaal pro-Vlaanderen zijn. Het lijkt alsof ze het hun niet kan schelen. |
Misschien een beetje of topic maar waar studeren jullie dan?
|
Ik weet trouwens niet of het een algemene regel is, maar ik heb de indruk dat veel 'nieuwe' Belgen (ik ben hier wel geboren hoor) meer voor België zijn dan 'gewone' Belgen. Pfff ... ik ben ook Vlaming hoor. Belg, Vlaming, Marokkaan, moslim en makkak natuurlijk.
|
KUL!! Jaja :-D
Veel christelijke invloed word ik hier toch niet gewaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou moeten ... ik zit hier al een halve dag op het forum met een paar racisten te debatteren. Tijdverspilling eigenlijk want het is niet dat ze van mening gaan veranderen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be