![]() |
Di Rupo: Vlamingen moeten stemming ongedaan maken
En voor iets waarvan ze ons proberen wijs te maken dat het toch maar "symbolisch" is
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...1111_reynders# smullen Er beginnen een paar zekeringen te springen in het zuiden. Nog even en Elio scheurt zijn hemd van zijn bast en gaat op tafel wat staan gillen. Vergelijk dat met de kalmte van BDW en JVD |
Ik heb dat gezien en gehoord op of la une of rtl. Ik moest er eens mee glimlachen. Als een duivel in een wijwatervat, daarmee is die kerel nog het best te omschrijven ;)
|
Is het weer van 'moeten'?
Jaren geleden stond er eens in een Belgische krant: Vlamingen vragen, Franstaligen eisen. Er is dus nog altijd niks veranderd. |
Zijn er ergens al weddenschappen omtrent de dag van de onafhankelijkheid van Vlaanderen?
Want als we er veel geld willen uitslaan, dan gaan we rap moeten inzetten. (met de winst zou ik graag een vakantiehuisje kopen in de Ardennen) |
Elio gaat tekeer precies een kuisvrouw die een muis heeft gezien.
|
Citaat:
Waarover ging die ruzie weer in het parlement van de Franse gemeenschapsregering? Dat was toch omdat één groot Franstalig front tegen de Vlaamse gemeenschap even gevaar liep? Dat ze zélf doen wat ze ons verwijten is natuurlijk geen probleem voor de Franstaligen :roll: |
Tja het zal toch confederalisme zijn of het zal niet zijn Elio, de vlaming radicaliseert immers.
Bijvoorbeeld de peiling op de site van knack: http://www.knack.be/index.jsp |
|
Citaat:
Ja maar dat is een fascistisch boekske waar de uitgestorven Vlaams-Nationalisten beletten dat Hans zijn bakkes kan opentrekken. |
Citaat:
Zijn die dan nog altijd niet uitgestorven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hihi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar allez..het is positief dat het VB zich gedeisd houdt. Bewijst dat ze niet schieten op alles wat beweegt. En dat vijanden "goede" raad komen geven onderstreept dat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be