![]() |
Dictators in hun blootje
Wel, ik overweeg om een kalender tegen zinloos geweld uit te brengen. Alleen zou ik niet graag onschuldige vrouwen in hun blootje zetten, maar vreselijke dictators uit het verleden.
Is dat een goed idee? Wie zou er een gefotoshopte Hitler, Napoleon, Stalin, Ceasar, Che Guevara, Saddam Houssein en ga zo verder twaalf maanden lang tegen zijn muur wensen voor het goede doel? |
ik nt eigenlijk. dictators verdienen zoveel aandacht nt.
|
Ik wil wel.
Vergeet Pinochet niet! |
en Franco !! en wou zouden Mussolini bijna vergeten.
|
zeg, wat moeten wij mannen zeggen? De enige vrouwelijke dictator die ik me kan indenken is Margaret Thatcher, en die wil ik niet naakt zien!!!:?
![]() |
Citaat:
je kan van che guevara veel negatieve dingen zeggen, maar niet dat hij alleen over cuba heerste, vervang che dus maar door fidel castro... Als je zo een kalender uitbrengt doe het dan tenminste met mensen waar geen discussie over bestaat... |
Citaat:
|
Citaat:
Een autocraat regeert steeds binnen een politiek mandaat, een dictator niet altijd. Da's volgens mij toch een belangrijke nuantie. Voor mij mag Che ook op die kalender gezwierd worden. |
Citaat:
ook allen autocraten... zoals vanseveren bijvoorbeeld, zie poster op de achtergrond: ![]() |
Kunnen we Inge Vervotte ook niet een klein beetje beschouwen als een dictator?:-P
|
Citaat:
In Vlaanderen zou elk huis zo een oosfronterskalender moetten hebben. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mischien moet je ook nog eens beschrijven wat je ziet? wie is die man op die poster daar bij het nsv? dat is toch een recente foto niet? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_van_Severen Van Severen richtte daarom op 6 oktober 1931 het Verdinaso op, dat geen partij was, maar een op het fascisme geïnspireerde vereniging van nationaal-solidaristische Groot-Nederlanders. Wies Moens schreef mee aan het programma. Het Verdinaso was in al zijn verschijningsvormen een fascistische vereniging, met een militie (de DMO), uniformen, marsen, landdagen, een antidemocratisch programma en een antisemitisch woordgebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een fout van mij, waarvoor mijn excuses, ik verwarde het fascistische verdinaso met het eveneens anti-joodse nazisme. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be