![]() |
CD&V herhaalt standpunt rond staatshervorming
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zie je maar wat er gebeurt als de Vlamingen eens één keer ruggegraat tonen. Hooghartige Reynders zingt al een toontje lager en Di Rupo krijst met een hoge stem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat al te dikwijls gehoord om erin te geloven. Alleszins, als de CD&V/NVA het been stijf houd is Belgie afgelopen. Als Belgie opgelost raakt zij het in onafhankelijkheid of echt confederalisme - wat in dit geval op het zelfde neerkomt want als er geen geld meer naar de walen gaat hebben ze belgie niet meer nodig, dan is het VB inderdaad niet meer nodig. Ik ben er zeker van dat de laatste die daar zullen over klagen de mensen van het VB zelf zijn. |
Citaat:
Maar er is ook nog een andere deel en daar zullen de toekomstige beleidsmakers ook iets aan moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het een nepconfederatie wordt zoals het een nepfederatie is geweest zijn we nog even ver van huis. |
Citaat:
|
eigenaardig wie heeft vrijdag jongsleden Beckx van de CD&V gehoord en daarbovenop de officiele aankondiging op de website van CD&V
als je het mij vraagt raar bochtenwerk. |
Citaat:
Van garanties naar perspectief, over begripsverruiming gesproken.:| En uiteindelijk dan toch ook dit nog: Citaat:
En is de vraag of n-va, dwz BDW, daar mee gaat instappen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be