![]() |
Niet nationalistisch !
Velen op dit forum zijn nationalistisch,
belgisch, waals of vlaams, zijn er hier eigenlijk ook andere forummers, die zich specifiek uiten als niet-nationalistisch? Niet voor vlaanderen en niet voor belgie. Ik ben persoonlijk zowel geen voorstander van belgie, en ook geen voorstander van vlaanderen, ik ben wel tegen seperatisme en tegen een vlaamse staat, aangezien het ons nog meer nationaal verdeeld. |
Velen op dit forum
om niet te zeggen allemaal hebben een monitor aan hun pc die breder is dan 10 cm en moeten dus niet constant op hun enter-toets duwen. Koop misschien eens een deftige monitor want de vorm van jouw berichten is op z'n minst wel belachelijk te noemen. |
Citaat:
nu ook al wetten om ons op een bepaalde manier te laten schrijven? Al we maar dingen kunnen opleggen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb aangevinkt "Vlaams-nationalistisch", "Waals-nationalistisch" en "internationalistisch", omdat ik internationale samenwerking tussen soevereine volkeren wil.
|
Anders: Groot-Nederlander
|
Niet Nationalistisch!
|
Citaat:
|
Vlaams nationalistisch, hoewel het meer separatisme is dan nationalisme bij mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heu, "individueel-soevereinistisch" met een grote interesse voor het nieuwigheden uit andere streken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er zijn er eveneens die gewoon niet-nationalistisch zijn... zo zijn ze tegen vlaamse onafhankelijkheid, wat niet betekent dat ze pro-belgie zijn. |
Internationalistisch, maar met erkenning van de verschillende culturen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be