![]() |
Goed dat er "Marokkanen" zijn
In het volgende filmpje zien we 2 acteurs die bij wijze van boutade in het wildplassen tegen een boom. Bemerk de reactie van een groep voorbijkomende Marokkaanse jongens.... :roll: :roll:
http://nl.youtube.com/watch?v=-5y73d5Z5VU Wie zijn er hier eigenlijk de "racisten"??? |
Niet dat ik het gedrag goedkeur, maar als je iets tegen wildplassers hebt ben je volgens mij nog geen racist, meer een criminalist of een wildplasserist ofzo...
|
|
Dat filmpje toont voor mij aan wat een bendeke hypocrieten het zijn;ondertussen hebben ze mss 's avonds een oud madammeke overvallen.lol.
|
Dat komt van uit het programma "korte lontjes", nu ja, de naam van de programma zegt het zelf !
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens gefilmd in Leiden. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Racisten omdat ze een opmerking maken over wildplassen? Is het recht, die opmerkingen te maken tegen wildplassen dan voorbehouden aan Nederlanders met Nederlandse overgrootouders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grootste probleem in antwerpen zijn de "wildplassende" Ollanders de zondagmorgen in de parkings aan de "vogeltjesmarkt" - Het zou misschien een idee zijn om een paar marokkaantjes in te huren om die Grootnederlandse landgenoten wat goede manieren op een vriendelijke wijze diets te maken.
Weer een arbeidslozenprobleem opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die vlag! :-D |
wel erg dat een nederlander door een bende allochtonen moet uitgelegd worden wat de regels in zijn land zijn.:twisted:
dan nog door allochtonen die precies beter kunnen articuleren dan de man zelf. ik heb trouwens de boom gemist denk ik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be