![]() |
België knuffelt ...
1 Bijlage(n)
Op een studentenforum van het leuvense kwam ik het volgende tegen:
Citaat:
|
Ik kom langs maar niet om te knuffelen.
|
Afscheidsknuffel?
|
'Embrasser' betekent oorspronkelijk 'knuffelen', maar betekent nu steeds meer 'kussen' i.p.v. het oorspronkelijke 'baiser' dat iets anders is gaan betekenen. Daarom had men beter 'enlasser' gebruikt.
|
Studenten hé.... gehersenspoeld door hun lectoren...
|
Citaat:
|
Oh dan zou ik liever met Isabella gaan "knuffelen".:D Waar zit die trouwens de laatste weken?:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we enkele Nederlandse blondines uitnodigen, om de Groot-Nederlandse gedachte warm te houden?
Of enkele wulpse françaises om ons terug in de Napoleontische tijd te wanen? Of een handvol Duitse Gretchen's en Heidi's om... 8O ow wacht... Dit is politiek niet correct meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou een of andere "think tank" achter die diarree van initiatieven zitten, en wordt die daarvoor betaald? (Slangen?)
'k heb moeite om mij zo'n vergadering in te beelden. |
Knuffelen? Niks op tegen. Zeker niet met een Waalse schone. Leve de solidariteit (zie ook mijn schermafbeelding).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vader was Vlaams, moeder Waals en was sowieso al niet bepaald van plan om er kinderen mee te krijgen. Beschouw het als aflossing van de "erfschuld", voor die 2000 euro per jaar die ik ongewild aan Wallonië betaal.:D
|
Citaat:
|
Bemerk ten eerste de verleden tijd en neem jezelf vooral niet TE serieus, dat doe ik zelf ook niet getuige mijn laatste post. Ik heb dat trouwens ook geregeld tegen haar ook gezegd om te lachen, als zij er de grap van inziet, waarom zo'n pipo als jij dan niet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be